تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 15:09
370 بازدید
کد خبر : 208382

Samsung Galaxy A05s بررسی

Samsung Galaxy A05s بررسی

به گزارش سمندر نیوز و به نقل از گسمارنا سری e ابتدایی گلکسی A سامسونگ روز به روز در حال گسترش است و در سال ۲۰۲۳، گلکسی A05s نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء بسیار خوبی به ارمغان آورد. بسته‌های خرده‌فروشی آن‌ها کم است – یک کابل USB و تلفن دریافت می‌کنید. Samsung Galaxy A05s برای

Samsung Galaxy A05s in for review

به گزارش سمندر نیوز و به نقل از گسمارنا سری e ابتدایی گلکسی A سامسونگ روز به روز در حال گسترش است و در سال ۲۰۲۳، گلکسی A05s نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء بسیار خوبی به ارمغان آورد.

بسته‌های خرده‌فروشی آن‌ها کم است – یک کابل USB و تلفن دریافت می‌کنید.

Samsung Galaxy A05s برای بررسی
قابل توجه ترین پیشرفت در قسمت جلویی است، جایی که Galaxy A05s دارای یک LCD بزرگ ۶.۷ اینچی PLS با رزولوشن ۹۰ هرتز با وضوح ۱۰۸۰p است – بالاتر از ۷۲۰p.

ارتقای بزرگ دیگر تراشه کارآمد ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ به همراه ۴ گیگابایت رم است. یک نسخه ۶ گیگابایتی نیز وجود دارد، اما در بازارهای خاصی از جمله هند در دسترس نخواهد بود.

Samsung Galaxy A05s برای بررسی
گلکسی A05s از پشت جذاب است. ما مدل سبز روشن را داریم و دارای یک بافت شیاردار در امتداد پانل است. لمس آن حس خوبی را ایجاد می کند و در نورهای مختلف جلوه جالبی می دهد.

مانند دیگر تلاش‌های طراحی سامسونگ، گلکسی A05s ظاهری تمیز در پشت بدون قوز دوربین دارد. ما به آزمایش این یکی می پردازیم و با یافته های خود گزارش می دهیم!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.