تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 15:47
24 بازدید
کد خبر : 158937

۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر می‎شود

۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر می‎شود

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر می‎شود. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار محمد مهدیان نسب در نشست با اصحاب رسانه در بروجرد، اظهار کرد: در ۲۵ کلانتری لرستان مشاوره ارائه می‎شود که این امر باعث شده تا ۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر شود. وی تصریح

84 درصد مراجعات به صلح و سازش منجر می‎شود
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر می‎شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار محمد مهدیان نسب در نشست با اصحاب رسانه در بروجرد، اظهار کرد: در ۲۵ کلانتری لرستان مشاوره ارائه می‎شود که این امر باعث شده تا ۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر شود.

وی تصریح کرد: همچنین در ۶ شهرستان استان طرح تجمیعی فوریت‌های پلیسی اجرا می‎شود که شهرستان بروجرد نیز طی سه ماه آینده به این طرح متصل خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در بروجرد طی یک ماه گذشته آمار سرقت ۱۱ درصد کاهش و آمار نزاع در بروجرد ۱۸ درصد کاهش، کشف مواد مخدر ۴۲ درصد افزایش یافته است.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: در مدت یاد شده کشف سرقت و دستگیری مجرمین ۲۳ درصد افزایش یافته و ۴۹۸ معتاد متجاهر دستگیر شده است.

وی با اشاره به ارتقا کلانتری ۱۱ بروجرد و کلانتری اشترینان افزود: بروجرد اولین شهرستان استان است که به‌عنوان نظارت ستادی انتخاب شده زیرا بروجرد ناوگان خودرویی مناسبی برای اجرای این طرح دارد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: کلانتری روستای شیروان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تفاهم‌نامه نیز برای راه‎اندازی کلانتری ۱۵ روستای جهان‌آباد انجام شده است.

مهدیان نسب ادامه داد: در صورت مساعدت شهرداری بروجرد برای اختصاص زمین با ۲۳ هزار متری ستاد جدید فرماندهی انتظامی شهرستان احداث می‎شود.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در پل‌دختر و معمولان افزود: در سیل اخیر ۲۰۰ نفر از همکاران نیروی انتظامی لرستان و یک‎هزار نفر نیروی اعزامی از استان‎های هم‌جوار با گشت‎های موتوری امنیت مناطق سیل‌زده را برقرار کردند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: ۲۴۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی لرستان در راستای لایروبی منازل در پل‌دختر همکاری کردند و ۱۴ کامیون وسایل موردنیاز سیل‌زدگان با نظارت نیروی انتظامی توزیع شد.

وی بیان کرد: سه چادر امدادی توسط بهداری نیروی انتظامی در مناطق سیل‌زده برپا و ۵ هزار نفر ویزیت رایگان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.