تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 11:00
314 بازدید
کد خبر : 208392

۸ روش هوشمندتر برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت

۸ روش هوشمندتر برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت

  رپورتاژ خبری و بک لینک ها یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای اکثر موتورهای جستجو از جمله گوگل هستند. اگر می خواهید سئو سایت خود را انجام دهید و ترافیک ارگانیک مرتبط را به دست آورید، ایجاد بک لینک کاری است که باید انجام دهید. هر چه وب سایت شما بک لینک های بیشتری

 

رپورتاژ خبری و بک لینک ها یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای اکثر موتورهای جستجو از جمله گوگل هستند. اگر می خواهید سئو سایت خود را انجام دهید و ترافیک ارگانیک مرتبط را به دست آورید، ایجاد بک لینک کاری است که باید انجام دهید. هر چه وب سایت شما بک لینک های بیشتری از دامنه های معتبر داشته باشد، از نظر گوگل شهرت بیشتری خواهید داشت. و شما بر SERPS مسلط خواهید شد.

امروزه لینک بیلدینگ شهرت زیادی ندارد و اغلب با ارسال هرزنامه لینک همراه است. اما نباید اینطور باشد.

 

شما می توانید با استفاده از تکنیک های هوشمند و بدون ارسال هرزنامه به سایت های دیگر، بک لینک بسازید. اگر در یک طاقچه خسته کننده هستید، دریافت بک لینک های با کیفیت بالا می تواند چالش برانگیز باشد. به خواندن ادامه دهید و من هشت راه برای ایجاد پیوند با استفاده از استراتژی های اخلاقی و ابزارهای سئو به شما نشان می دهم که کار را برای شما آسان تر می کند.

 

۱. بهترین بک لینک های رقبا را تکرار کنید

سئو مانند بازی پوکر با رقبا است و گوگل فروشنده است. استثنا این است که همه باید با کارت های خود روی میز بازی کنند.

 

  در مورد ما، کارت ها بک لینک هستند و همه به آنها دسترسی دارند. می توانید بدون زحمت لیستی از بک لینک های رقیب خود را دریافت کنید و سپس سعی کنید بهترین آنها را تکرار کنید.

 

تکرار بک لینک های رقبا یکی از هوشمندانه ترین راه ها برای یافتن فرصت های جدید لینک سازی و بهبود سئو است. با انتخاب رقبای اصلی خود، وب سایت هایی که در ۵ موقعیت برتر برای کلمات کلیدی اصلی شما رتبه بندی می شوند، شروع کنید. اگر آنها بالاتر از شما رتبه بندی می کنند، به این معنی است که پروفایل لینک بهتری دارند و بک لینک هایی با کیفیت بالاتر دارند. هنگامی که تصمیم گرفتید از کدام رقبا جاسوسی کنید، باید بک لینک آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

 

من به شما نشان خواهم داد که چگونه بهترین لینک های رقیب خود را با استفاده از بک لینک های مانیتور تکرار کنید، اما می توانید از ابزار سئوی دلخواه خود نیز استفاده کنید.

 

پس از افزودن رقبای اصلی خود به بک لینک های مانیتور، از معیارهای ارائه شده برای تعیین اینکه کدام لینک ها ارزش تکرار دارند استفاده کنید. در دام تلاش برای تکرار همه آنها نیفتید. همه سایت ها لینک های بدی دارند، حتی ویکی پدیا. شما فقط باید پیوندهایی را تکرار کنید که دارای اعتبار خوبی هستند. در حالی که همیشه اینطور نیست، معمولاً هرچه دریافت بک لینک از یک وب سایت پیچیده تر باشد، ارزش بیشتری خواهد داشت.

 

برای مشاهده ارزش یک دامنه در یک نگاه، به Moz Domain Authority و Ahrefs Domain Rank نگاه کنید. اگر این معیارها برای شما مناسب است، بررسی کنید که این سایت‌ها چگونه به وب‌سایت‌های شخص ثالث پیوند می‌خورند.

 

اگر از لینک های dofollow استفاده کنند، برای کمپین های سئوی شما مفید خواهد بود. اگر nofollow باشد، در سئو به شما کمکی نمی کند، اما ممکن است مقداری ترافیک مرتبط را به سایت شما هدایت کند.

 

متوجه خواهید شد که برخی از لینک ها در مانیتور بک لینک هایلایت شده اند. این زمانی اتفاق می افتد که وب سایت شما قبلاً پیوندی از همان دامنه داشته باشد، به این معنی که نباید زمان بیشتری را برای تکرار آن صرف کنید.

 

پس از یافتن وب سایت هایی که معیارهای خوبی دارند، باید مطمئن شوید که وب سایت با سایت شما مرتبط است. برای هر بک لینک رقیب، سعی کنید بفهمید که چگونه رقیب شما آن لینک را دریافت کرده است. اگر مقاله مهمان بود، درخواستی برای مشارکت هم ارسال کنید. اگر این یک بررسی محصول توسط یک وبلاگ نویس بود، با نویسنده تماس بگیرید و در ازای بررسی مشابه، به آنها پیشنهاد دهید.

 

۲. اشاره های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید

جاسوسی از بک لینک های رقیب شما کافی نیست. همچنین باید بدانید چه زمانی نام برند آنها در اینترنت ذکر شده است.

 

این که آیا این ذکر در رسانه های اجتماعی، یک انجمن یا یک وب سایت باشد، با استفاده از Mention متوجه خواهید شد.

 

به عنوان مثال، اگر مشتری یک رقیب سوالی بپرسد و شما اولین کسی باشید که به شما کمک می کند، به احتمال زیاد یک رابطه قوی با آن مشتری ایجاد خواهید کرد. اگر او یک وب سایت داشته باشد، حتی اگر تصمیم به حمایت از شما داشته باشد، ممکن است یک بک لینک کسب کنید.

 

با مفید بودن و پاسخ دادن به سوالات قبل از دیگران، شانس خود را برای کسب درآمد و ایجاد بک لینک افزایش می دهید.

 

سناریوی دیگری که منشن می تواند به شما در دریافت بک لینک کمک کند، تنظیم هشدار برای کلمات کلیدی اصلی شما است. به عنوان مثال، اگر یک ابزار بازاریابی دارید، می توانید یک هشدار برای کلمه کلیدی “ابزار بازاریابی” تنظیم کنید. هر زمان که شخصی مقاله ای در مورد ابزارهای بازاریابی می نویسد یا چیزی در رسانه های اجتماعی منتشر می کند، می توانید واکنش نشان دهید و از او بخواهید که ابزار شما را نیز در نظر بگیرد یا اضافه کند.

 

۳. با اینفوگرافیک بک لینک بسازید

در چند سال گذشته، اینفوگرافیک یکی از محبوب ترین روش های لینک سازی بوده است. از سال ۲۰۰۹، تقاضا برای اینفوگرافیک به شدت افزایش یافته است.

 

نشریات مهمی مانند Mashable، The Verge، Huffington Post و دیگران به طور منظم اینفوگرافیک منتشر می کنند و خوانندگان آنها را دوست دارند. نه تنها برای ایجاد بک لینک رایگان، بلکه برای هدایت ترافیک از رسانه های اجتماعی نیز عالی هستند، زیرا اینفوگرافیک ها بسیار قابل اشتراک گذاری هستند.

 

اگر طراح نیستید، می‌توانید فردی را استخدام کنید تا یک اینفوگرافیک برای شما ایجاد کند که از ۵ دلار شروع می‌شود. اگر می خواهید اینفوگرافیک زیباتر داشته باشید، می توانید از Dribbble برای یافتن طراحان حرفه ای استفاده کنید.

 

هنگامی که اینفوگرافیک را ایجاد کردید و آن را در سایت خود منتشر کردید، می توانید آن را به برخی از فهرست های محبوب اینفوگرافیک ارسال کنید.

 

برای انتشار بیشتر این خبر، می‌توانید از توییتر یا منشن استفاده کنید تا افرادی را پیدا کنید که در گذشته اینفوگرافیک‌های مرتبط را به اشتراک گذاشته‌اند. می‌توانید از آنها بخواهید به اینفوگرافیک تازه منتشر شده شما نگاهی بیندازند و بازخورد بخواهند. اگر آن را دوست داشتند، ممکن است آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و همچنین به آن لینک دهند.

 

۴. وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان هنوز یکی از بهترین راه ها برای شنیده شدن خود در اینترنت است. می‌توانید از مخاطبان از قبل تثبیت شده استفاده کنید و با افراد دیگر از جایگاه خود در تعامل باشید. این تکنیکی است که برای ایجاد فالوورهای بیشتر در رسانه های اجتماعی، افزایش ترافیک و همچنین ایجاد لینک های با کیفیت عالی است.

 

برخلاف تصور عمومی، وبلاگ نویسی مهمان مدت ها قبل از شروع استفاده گوگل از بک لینک به عنوان یک فاکتور رتبه بندی وجود داشته است. به عبارت دقیق‌تر، مقاله‌های مهمان در روزهایی شروع شد که روزنامه‌ها محبوب بودند.

 

گوگل خود مشارکت‌کنندگان مهمان را در وبلاگ خود می‌پذیرد، بنابراین تا زمانی که پست‌های مهمان شما اسپم نباشند و بد نوشته نشده باشند، دلیل زیادی برای نگرانی در مورد جریمه وجود ندارد.

 

اما اگر می‌خواهید پست مهمان بگذارید، باید چیزهای باکیفیتی باشد. حداقل به اندازه محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید، اگر بهتر نباشد. همه وبلاگ نویسان مهمان موفق نیستند، اما اگر این روش را جدی بگیرید، مزایایی را خواهید دید.

 

می‌توانید فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان را با این عبارات کلیدی در Mention یا Google پیدا کنید:

 

  • کلمه کلیدی شما + inurl:نوشتن برای ما
  • کلمه کلیدی + عنوان شما: برای ما بنویسید
  • کلمه کلیدی شما + پست های مهمان
  • کلمه کلیدی شما + مشارکت کننده شوید
  • کلمه کلیدی شما + inurl:contribute

 

۵. یک ساختار پیوند داخلی محکم بسازید

لینک های داخلی بخش مهمی از مدیریت بک لینک هستند و می توانند برای افزایش قابلیت استفاده کلی وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرند. در حالی که آنها به شما افزایش سئوی عمده ای نمی دهند، می توانند راه بسیار خوبی برای ایجاد لینک در حین استفاده از متن لنگر دلخواه شما باشند.

 

فقط مراقب باشید از این تکنیک زیاد استفاده نکنید – ایجاد بیش از ۱۰۰ لینک داخلی در هر صفحه می تواند وب سایت شما را مشکوک نشان دهد.

 

۶. بهترین محتوای خود را در همه جا تبلیغ کنید و تبلیغ کنید

محتوای عالی اگر کسی از وجود آن اطلاعی نداشته باشد، بک لینک دریافت نخواهد کرد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا افرادی را پیدا کنید که علاقه مند به پیوند دادن به محتوای شما و به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی هستند.

 

از ابزارهای تحقیق تأثیرگذار برای یافتن افرادی که مایل به اشتراک گذاری محتوای شما هستند استفاده کنید. هر چه با وبلاگ نویسان بیشتری صحبت کنید، شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود دارید.

 

زمانی که چند رابطه خوب با وبلاگ نویسان معروف حوزه خود ایجاد کنید، کارها بسیار آسان تر خواهد شد.

 

۷. مصاحبه کنید

تقریباً در هر حوزه ای وب سایت هایی وجود دارند که با کارشناسان مصاحبه می کنند. اگر به اندازه کافی شناخته شده نیستید که دعوت شوید، با مصاحبه کننده تماس بگیرید و در مورد اینکه چرا باید با شما مصاحبه کند، صحبت کنید.

 

سایت هایی که چنین جمع بندی هایی را اجرا می کنند همیشه به دنبال محتوای عالی هستند، بنابراین شما شانس خوبی برای پذیرش دارید. همراه با پاسخ های خود، می توانید به وب سایت خود نیز لینک دهید.

 

برای یافتن وب‌سایت‌هایی که مصاحبه‌های جمعی را اجرا می‌کنند، می‌توانید این عبارات کلیدی را جستجو کنید:

 

  • کلمه کلیدی شما + جمع بندی

  • کلمه کلیدی + مصاحبه شما

 

۸. لینک بیلدینگ شکسته

روشی که کمتر شناخته شده برای ساخت بک لینک است، تکنیک لینک سازی شکسته نامیده می شود. این شامل یافتن خطاهای ۴۰۴ یا مشکلات مشابه در وب سایت یک وبلاگ نویس و گفتن مودبانه در مورد آن است.

از آنجایی که شما به آنها لطف می کنید، ممکن است با پیوند دادن به وب سایت شما به کمک شما پاداش دهند. این بک لینک ها معمولاً در صفحات منابعی یافت می شوند که وبلاگ نویسان به سایت های شخص ثالث لینک می دهند.

 

با استفاده از افزونه Google Chrome به نام Check My Links به راحتی می توانید لینک های شکسته را شناسایی کنید. پس از یافتن این مشکلات، با مدیر وب سایت تماس بگیرید و مشکل را به او بگویید. دستورالعمل های مستقیم به آنها بدهید و تشخیص و رفع اشتباه را برای آنها آسان کنید. سپس وب سایت خود را به عنوان منبعی برای جایگزینی لینک شکسته پیشنهاد کنید.

 

نتیجه

شما می توانید با استفاده از تکنیک های هوشمندانه به وب سایت خود بک لینک بسازید. اگر تازه شروع کرده اید، کل فرآیند ممکن است بسیار زمان بر باشد، اما در دراز مدت، ارزشش را دارد. فقط بک لینک های باکیفیت بسازید و هرگز وقت خود را با لینک هایی که ممکن است مشکل ساز شوند تلف نکنید.

 

برای افزایش بیشتر رتبه وب سایت خود، پست وبلاگ ما را در مورد ابزارهای سئو برای بهبود رتبه وب سایت خود بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا از قدرت بک لینک ها استفاده کنید و رتبه وب سایت خود را به سطح بعدی ببرید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.