تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 21:45
16 بازدید
کد خبر : 128487

۶۴ روستا در سطح استان همدان بی‌برق هستند

۶۴ روستا در سطح استان همدان بی‌برق هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان گفت: ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند. به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی با اشاره به بارش برف و باران در استان همدان اظهار

 64 روستا در سطح استان همدان بی‌برق هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان گفت: ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی با اشاره به بارش برف و باران در استان همدان اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی تمام نیروهای شرکت در حال آماده‌باش کامل هستند.
وی با اشاره به فعالیت‌ اکیپ‌ها افزود: ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق شهری هیچ مشکلی نداریم و به‌طور کامل برق‌دار است.
وی با اشاره به وضعیت برق روستاها ادامه داد: در حال حاضر ۶۴ روستا در سطح استان بی‌برق هستند که اکیپ‌های عملیاتی در حال رفع مشکل آنها هستند.
شهیدی یادآور شد: تعداد روستاها با توجه به شرایط جوی و اختلاف بارشی که در مناطق مختلف داریم متغیر است که امیدواریم با تلاش و همت نیروها قبل از تاریکی هوا تعداد قابل توجهی از روستاها برق‌دار شوند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ۵ روستا در همدان، ۲۵ روستا در بهار، ۳ روستا در تویسرکان، ۱۴ روستا در نهاوند، ۸ روستا در ملایر، ۴ روستا در اسدآباد، ۲ روستا در کبودراهنگ و ۳ روستا در فامنین قطع هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: صبح امروز در شهرستان بهار مشکلی وجود نداشت اما با توجه به شدت بارش و کولاک برف در مناطق روستایی تعدادی از فیدرها دچار مشکل شدند که نیروهای عملیاتی با برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کار در حال رفع آن هستند.
وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم بیان کرد: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده مشکل در تأسیسات برق آن را به سامانه تلفنی ۱۲۱ اطلاع دهند.
این در حالیست که ظهر امروز معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه ۷۰ اکیپ عملیاتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: تاکنون ۱۰۹ روستا در سطح استان دارای قطعی برق است.
شیرزاد جمشیدی با اشاره به شدت بارش‌ برف و باران در استان همدان اظهار کرد: با شروع بارندگی از ساعت ۱۰ صبح ۱۱ فروردین ماه با توجه به فراخوانی قبلی مدیران اجرایی و کشیک، بهره‎برداران و همکاران ستادی تمام نیروها در آماده‌باش کامل بودند.
وی افزود: از ساعت ۱:۳۰ صبح امروز با شروع بارش برف سنگین در استان تمام همکاران در ستاد و بخش‌های اجرایی و اتفاقات عملیات نسبت به برنامه‌ریزی و اعزام اکیپ‌ها برای رفع مشکلات حادث شده اقدام کردند.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ خط ۲۰ کیلوولت در سراسر استان قطع است که بیشترین مشکل مربوط به شهرستان‌های نهاوند و ملایر بوده و بخش‌هایی نیز مربوط به شهرستان همدان است.
وی با بیان اینکه ۷۰ اکیپ عملیاتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: تاکنون ۱۰۹ روستا در سطح استان دارای قطعی برق است.
جمشیدی عنوان کرد: با توجه به آمادگی کامل نیروها، همکاران در حال خدمت‌رسانی بوده و با مساعد شدن شرایط جوی تأمین برق روستاها نیز با سرعت انجام می‌شود.
وی بیان کرد: عمده علت قطعی برق در این روستاها بارش برف سنگین، شکستن درختان و آب‌گرفتگی و کج شدن تیرهای برق است.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران در محل شرکت توزیع برق استان تشکیل شده و بلافاصله تصمیمات به لایه‌های اجرایی و پشتیبانی منتقل و اجرا می‌شود.
وی تأکید کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده سیم‌بریدگی، کجی تیر برق و آب گرفتگی تأسیسات برق سریع با ۱۲۱ سامانه حوادث برق استان تماس گرفته و اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.