تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 21:12
20 بازدید
کد خبر : 76683

۱۲۶ هزار همدانی واکسن زدند

۱۲۶ هزار همدانی واکسن زدند

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: تا کنون از کل جمعیت استان همدان ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر علیه کرونا ویروس واکسینه شده‌اند. دکتر محمد طاهری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که تا ظهر ۹ تیر در استان واکسن دریافت کرده‌اند ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر بوده و ماسک زدن همچنان

126 هزار همدانی واکسن زدند

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: تا کنون از کل جمعیت استان همدان ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر علیه کرونا ویروس واکسینه شده‌اند.

دکتر محمد طاهری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که تا ظهر ۹ تیر در استان واکسن دریافت کرده‌اند ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر بوده و ماسک زدن همچنان برای آنها ضروری است و باید  همچنان به ماسک زدن ادامه دهند.

وی بیان کرد: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به دلتا کرونا در استان مشاهده نشده و درصد کشندگی این ویروس جدید هنوز مشخص نیست، اما قدرت انتقال این ویروس بسیار بالا بوده همچنین علائم آن شبیه سرماخورگی است.

وی ادامه داد: شهروندان نباید عادی انگاری کنند چراکه کرونا در کمین همه است و بعد از درگیری با این ویروس پشیمانی بی فایده است.

دکتر طاهری همچنین گفت: با افزایش تعداد دستگاه‌های اکسیژن ساز آمادگی مقابله با پیک پنجم کرونا را باید داشته باشیم اما بخش کمک کننده و مهم مقابله با پیک پنجم مردم هستند.

وی به رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد قرار داشته و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند، مجموعه علوم پزشکی گزارش تعداد مبتلایان را به وزارت بهداشت اعلام کرده و مرکز رنگ بندی‌ها را بر اساس گزارش‌های رسیده اعلام می کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.