تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 23:08
35 بازدید
کد خبر : 37925

۱۰ خیر خارج از کشور در اردبیل مدرسه‌ ساختند

۱۰ خیر خارج از کشور در اردبیل مدرسه‌ ساختند

 رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: ۱۰ خیر در سال‌های اخیر در امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل که عمدتا خارج‌نشین بودند، مشارکت کرده و حضوری فعال داشتند. جواد قرآن‌نویس روز یکشنبه ۱۸ مهرماه در حاشیه نخستین همایش بین‌المللی تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور در اردبیل اظهار کرد: ما قدردان همت و تلاش

10 خیر خارج از کشور در اردبیل مدرسه‌ ساختند

 رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: ۱۰ خیر در سال‌های اخیر در امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل که عمدتا خارج‌نشین بودند، مشارکت کرده و حضوری فعال داشتند.

جواد قرآن‌نویس روز یکشنبه ۱۸ مهرماه در حاشیه نخستین همایش بین‌المللی تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور در اردبیل اظهار کرد: ما قدردان همت و تلاش خیرین اعم از داخلی و خارجی و همچنین خیرین بومی هستیم که در امر مدرسه‌سازی در سال‌های اخیر سنگ تمام گذاشته و برای همیشه نام نیک خود را در تاریخ این استان به ثبت رساندند.

وی تصریح کرد: در مجموع ۹ نفر خیر و یک شرکت بین‌المللی در حوزه مدرسه‌سازی در استان اردبیل که عمدتا خیرین خارج از کشور بودند، مشارکت داشته و سعی کردند در این راه گام‌های اساسی را بردارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با قدردانی از همت آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین سراسر کشور در برگزاری مراسم تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور گفت: خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور با عشق به وطن و خدمت به همنوع خود سعی کرده تا در امر مدرسه‌سازی مشارکت کند که این امر اوج مهربانی و صداقت او را می‌رساند.

قرآن‌نویس افزود: هیچ مدالی افتخارآمیزتر از مدال خدمت به نظام تعلیم و تربیت نیست چرا که تربیت یک انسان با آسودگی خیال و فضای مناسب آموزشی بهترین حسنه محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بیش از نیمی از مدارس احداثی آموزش و پرورش به همت خیرین بوده و هم اکنون نیز در کشور و استان خیرین با امر مدرسه‌سازی همچنان در ترویج این فرهنگ اصیل نیکوکاری ورود پیدا کرده و سالانه بیش از میلیاردها تومان در این حوزه هزینه می‌کنند.

قرآن‌نویس اضافه کرد: خیرین مدرسه‌سازی استان اردبیل تاکنون بیش از ۴۰۰ مدرسه را احداث و تحویل آموزش و پرورش دادند که جا دارد از خیر نیک‌ اندیش و نام آوازه این استان مرحوم علیپور قدردانی کنیم که به یاد شهدای کربلا ۷۲ مدرسه احداث و در محروم‌ترین مناطق آنها را به بهره‌برداری رساندند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.