تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 15:46
26 بازدید
کد خبر : 39003

۱۸۳ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

۱۸۳ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در دومین نشست ستاد هفته تربیت‌بدنی و ورزش درخصوص برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: باتوجه به اینکه هفته تربیت بدنی با هفته وحدت مصادف شده پیشنهاد می‌کنم آغاز هفته تربیت‌بدنی با نام وحدت و پایان آن با نام مهربانی باشد.  به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، سینا

۱۸۳ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در دومین نشست ستاد هفته تربیت‌بدنی و ورزش درخصوص برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: باتوجه به اینکه هفته تربیت بدنی با هفته وحدت مصادف شده پیشنهاد می‌کنم آغاز هفته تربیت‌بدنی با نام وحدت و پایان آن با نام مهربانی باشد.

 به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، سینا کلهر سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در دومین نشست ستاد هفته تربیت‌بدنی و ورزش درخصوص برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: باتوجه به اینکه هفته تربیت بدنی با هفته وحدت مصادف شده پیشنهاد می‌کنم آغاز هفته تربیت‌بدنی با نام وحدت و پایان آن با نام مهربانی باشد.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی برای تکریم از ورزشکاران در هفته تربیت‌بدنی پیش‌بینی شده است و از تعدادی قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان تجلیل خواهیم کرد. همچنین دیدارهایی را نیز از جمله دیدار با خانواده شهدا در این هفته خواهیم داشت.

کلهر خاطرنشان کرد: متناسب با عنوان گفتمانی این هفته که می‌تواند عنوان سال ما نیز باشد برای تمام روزهای هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که اجرایی می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پایان گفت: ۱۸۳ پروژه ورزشی برای هفته تربیت بدنی آماده افتتاح است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.