تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 19:00
28 بازدید
کد خبر : 166304

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می‌شود

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می‌شود

ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به علت شکایت اهالی از مکان فعلی گرمخانه همدان، به دنبال مکان جدیدی هستیم تا گرمخانه را به آنجا منتقل کنیم. مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: مکانی برای این امر درنظر گرفته شده است که پس از ساخت‌و ساز و فراهم شدن امکانات گرمخانه همدان در مکان

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می‌شود

ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به علت شکایت اهالی از مکان فعلی گرمخانه همدان، به دنبال مکان جدیدی هستیم تا گرمخانه را به آنجا منتقل کنیم.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: مکانی برای این امر درنظر گرفته شده است که پس از ساخت‌و ساز و فراهم شدن امکانات گرمخانه همدان در مکان جدید مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گرمخانه فعلی داخل شهر بوده و باعث شکایت اهالی محل شده است، افزود: با توجه به دستور شهردار همدان به دنبال جای مناسبی بودیم و فضایی برای گرمخانه جدید درنظر گرفته شده که اطرافش مسکونی نیست.

رضایی آمار ثبتی ساکنان گرمخانه همدان در فصل زمستان را بیش از ۱۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد با توجه به برودت هوا و بارندگی تغییر می‌کنند اما غالباً در این فصل بین ۸۰ تا ۹۵ نفر در گرمخانه حضور دارند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته دو وعده غذایی صبحانه و شام در اختیار مددجویان گرمخانه قرار می‌گیرد و افراد ناتوان در روزهای بارندگی می‌توانند در این مکان بمانند.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه تاکنون بیماری کرونا بین مددجویان گرمخانه مشاهده نشده و اخیراً واکسن آنفلوآنزا برای آنها تزریق شده است در ضمن ضد عفونی به طور مرتب انجام می‌گیرد و ماسک به وفور در گرمخانه توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.