تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 20:36
22 بازدید
کد خبر : 134143

کلکسیون قهرمانی‌های هندبال ایران در دستان هندبالیست‌های فرازبام خائیز دهدشت

کلکسیون قهرمانی‌های هندبال ایران در دستان هندبالیست‌های فرازبام خائیز دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نوجوانان باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت قهرمان ایران شدند.  مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه آغاز شده بود و باشگاه فراز بام خائیز دهدشت با دو نماینده در این دوره از مسابقات شرکت کرده و این مسابقات امروز جمعه ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ هم ادامه یافت.

کلکسیون قهرمانی‌های هندبال ایران در دستان هندبالیست‌های فرازبام خائیز دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نوجوانان باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت قهرمان ایران شدند.

 مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه آغاز شده بود و باشگاه فراز بام خائیز دهدشت با دو نماینده در این دوره از مسابقات شرکت کرده و این مسابقات امروز جمعه ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ هم ادامه یافت.

تیم نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت در دیدار فینال خود موفق شد تیم خوب و قدرتمند پیشگامان سولدوز نقده از استان (آذربایجان غربی) را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شکست دهد و با هفت پیروزی پیاپی قهرمان این دوره از مسابقات شود.

به گزارش ایسنا، باشگاه فرهنگی، ورزشی هندبال فرازبام خائیز دهدشت قهرمانی خردسالان کشور در سال ۹۸ و قهرمانی نونهالان باشگاههای کشور در سال ۹۸ و قهرمانی جوانان باشگاههای کشور در سال ۹۹ را در کارنامه خود دارد و توانست با این قهرمانی کلکسیون قهرمانی‌ها و جام‌های خود در هندبال پایه را تکمیل کند.

خبرگزاری ایسنا، این قهرمانی را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه ورزش استان و مردم خوب دیار بلادشاپور(دهدشت) تبریک و تهنیت عرض می نماید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.