تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 20:09
18 بازدید
کد خبر : 2969

کشف ۴ دستگاه ماینر در جاجرم

کشف ۴ دستگاه ماینر در جاجرم

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم از کشف چهار دستگاه ماینر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ رضا قندی اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی بخش سنخواست قرار

کشف ۴ دستگاه ماینر در جاجرم

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم از کشف چهار دستگاه ماینر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا قندی اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی بخش سنخواست قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران محل نگهداری این دستگاه ها شناسایی شد، افزود: با سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران در بازرسی از محل مورد نظر چهار دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با بیان اینکه ارزش این تعداد دستگاه ماینر ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرهنگ قندی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالاو ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با جدیت دردستور کار پلیس قرار داشته و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.