تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:25
13 بازدید
کد خبر : 78714

کشف ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در زنجان

کشف ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از یک معدن غیرفعال در زنجان کشف شد. سرهنگ یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای کشف دستگاه ماینر، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فعالیت غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یک واحد

کشف ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از یک معدن غیرفعال در زنجان کشف شد.

سرهنگ یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای کشف دستگاه ماینر، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فعالیت غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یک واحد معدن غیرفعال شدند.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی ماموران با مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورده شده است.

این مسئول با اشاره به دستگیری یک متهم و تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به خصوص فعالیت ماینرهای غیرمجاز و قاچاق، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.