تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 15:10
13 بازدید
کد خبر : 150783

کشف بیش از ۱۱ هزار “قرص روانگردان” در کنگاور

کشف بیش از ۱۱ هزار “قرص روانگردان” در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: با تلاش ماموران پلیس، یازده هزار و ۱۰۰ حبه قرص روانگردان به همراه ۹۷ هزار سی‌سی شربت متادون کشف شد. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ عزیز الهیاری اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس کنگاور مبنی بر اینکه فردی بوسیله یک دستگاه خودروی دنا قصد جابجایی قرص و داروی روانگردان

کشف بیش از 11 هزار "قرص روانگردان" در کنگاور
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: با تلاش ماموران پلیس، یازده هزار و ۱۰۰ حبه قرص روانگردان به همراه ۹۷ هزار سی‌سی شربت متادون کشف شد.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ عزیز الهیاری اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس کنگاور مبنی بر اینکه فردی بوسیله یک دستگاه خودروی دنا قصد جابجایی قرص و داروی روانگردان را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی محل تردد خودروی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

الهیاری تصریح کرد: در بازرسی از صندوق عقب این خوردو که سه سرنشین (۲ زن و یک مرد) داشت ۹۷ لیتر شربت متادون و یازده هزار حبه قرص روانگردان کشف کردند.

کشف کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور همچنین به برخی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان طی یک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: کشف سه دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل کولرگازی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال از جمله این اقدامات بود.

وی دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با پلاک جعلی و همچنین کشف ۱۲۷ قطعه لوازم و قطعات سرقتی خودرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.