تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 21:53
29 بازدید
کد خبر : 134663

کسب عنوان “شرکت دانش‌بنیان” توسط واحد فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی لرستان

کسب عنوان “شرکت دانش‌بنیان” توسط واحد فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: یکی از واحدهای فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی عنوان “شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع ۳” را کسب کرد. دکتر امین سلاحورزیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت طراحان مدار باختر یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان است که توانست عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی

کسب عنوان "شرکت دانش‌بنیان" توسط واحد فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: یکی از واحدهای فناور تحت پوشش جهاد دانشگاهی عنوان “شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع ۳” را کسب کرد.

دکتر امین سلاحورزیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت طراحان مدار باختر یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان است که توانست عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی نوع ۳ را کسب کند.

وی ادامه داد: این شرکت دانش بنیان به مدت دو سال است که در مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی مستقر بوده  و در زمینه برق و الکترونیک فعالیت دارد.

سلاحورزیان یادآور شد: علی ناظری از جوانان پویا و فعال در حوزه برق و الکترونیک و موسس این شرکت بوده که تا کنون موفق به ثبت چندین اختراع شده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: شرکت دانش بنیان شرکتی بوده که بر اساس علم و دانش و برمبنای نوآوری‌های علمی و تحقیقاتی بنا شود و هدف از پایه‌گذاری این شرکت‌ها کمک به توسعه و بهبود بخش‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در راستای هم افزایی علمی، توسعه اقتصادی با رویکرد دانش بومی، ثروت آفرینی و در نهایت تحقیق و توسعه به کارگاه‌ها و شرکت‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.