تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 1:31
19 بازدید
کد خبر : 75341

کرونا در بوشهر می‌تازد/ ۹ شهرستان قرمز می‌شوند

کرونا در بوشهر می‌تازد/ ۹ شهرستان قرمز می‌شوند

ایسنا/بوشهر بنا به اعلام سامانه ماسک از ۱۰ شهرستان استان بوشهر فردا ۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار می‌گیرند. ابتدای هفته بود که بنا به اعلام سامانه ماسک ۶ شهرستان دشتستان،عسلویه، کنگان، تنگستان، دیر و دشتی از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز کرونایی  و ۴ شهرستان بوشهر، جم، دیلم و گناوه در شرایط نارنجی قرار گرفتند. اما حالا

کرونا در بوشهر می‌تازد/ ۹ شهرستان قرمز می‌شوند

ایسنا/بوشهر بنا به اعلام سامانه ماسک از ۱۰ شهرستان استان بوشهر فردا ۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار می‌گیرند.

ابتدای هفته بود که بنا به اعلام سامانه ماسک ۶ شهرستان دشتستان،عسلویه، کنگان، تنگستان، دیر و دشتی از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز کرونایی  و ۴ شهرستان بوشهر، جم، دیلم و گناوه در شرایط نارنجی قرار گرفتند.

اما حالا بنا به اعلام این سامانه از فردا سه شهرستان دیلم، گناوه و جم هم در گروه شهرستان‌های قرمز کرونایی قرار می‌گیرند و تنها شهرستان بوشهر در استان در وضعیت نارنجی باقی می‌ماند.

در سامانه ماسک شهرستان‌های جدیدی که به فهرست قرمزها اضافه شده‌اند شامل شهرستان‌های جم، دیلم و گناوه (استان بوشهر)، اسلامشهر و بهارستان (تهران)، نهبندان (خراسان جنوبی)، امیدیه و اندیمشک (خوزستان)، بمپور، زهک، سراوان، سرباز و میرجاوه (سیستان و بلوچستان)، جهرام، داراب، زرین‌دشت، قیروکارزین و کازرون (فارس)، ارزوئیه، رفسنجان، سیرجان و عنبرآباد (کرمان)، گچساران (کهگیلویه و بویراحمد)، علی‌آباد و مینودشت (گلستان)، پلدختر (لرستان)، آمل (مازندران)، تفت، خاتم، مهریز و میبد (یزد) هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.