تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 22:06
16 بازدید
کد خبر : 114208

کردستان بیش از هر وقت دیگری نیازمند همدلی است

کردستان بیش از هر وقت دیگری نیازمند همدلی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: کردستان امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به همدلی برای پیشرفت دارد. حجت‌الاسلام پور ذهبی امروز دوشنبه (اول آذر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، در رابطه فضای کلی استان اظهار کرد: کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: کردستان امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به همدلی برای پیشرفت دارد.

حجت‌الاسلام پور ذهبی امروز دوشنبه (اول آذر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، در رابطه فضای کلی استان اظهار کرد: کردستان سرزمین پر صلابت ‌و عطر آگین به بوی شهدا با مردمانی نجیب و دلسوز است.

وی خطاب به نیروهای انقلابی استان کردستان افزود: کردستان امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به همدلی برای پیشرفت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: مدیران باید مثبت گرا باشند و زمینه را برای توسعه استان و فعالیت استاندار فراهم کنند چرا که در غیر این صورت مردم سودی نخواهد برد.

وی با اشاره به تاخیر در معرفی استاندار جدید بیان کرد: همه مسئولان باید از رفتارهای خود بازخورد مناسب بگیریم و به دور از غر زدن، به فعالیت و خدمت به مردم بپردازیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: منتظر سوتی زدن و م.گیری مدیران نباشیم چرا که مردم از دعواهای سیاسی بیزارند و منتظر اتفاقات خوب در زندگی خود هستند.

وی خطاب به استاندار و مسئولان جدید استان کردستان خاطرنشان کرد: فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت شمرید و تمام تلاش خود را به کار گیرید و قدردان زحمات مسئولان گذشته باشید و از بدگویی از آنها بپرهیزید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: مسئولان باید از قبیله گرایی بپرهیزند و از تمام ظرفیت‌های انسانی،دلسوزان و مردم برای توسعه استفاده کرده و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: از مصائب مردم کردستان دلگیرم و باید به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

شهرام ملکی، معاون عمرانی استاندار کردستان، در این مراسم اظهار کرد: تحریمات ظالمانه دشمنان و شرایط کرونایی استاندار کردستان در تسریع به طرح های آن توسعه ای استان نقش موثری داشته است و در برخی پروژه‌ها شاهد افزایش اعتبارات بیش از حد تعیین شده بوده ایم.

وی افزود: اسماعیل زارعی کوشا استاندار جدیدکردستان، فردی جوان و توانمند و با نفوذ در سطح بدنه وزارتخانه های کشور است و امید می رود زمینه توسعه کردستان را بیش از پیش فراهم کند و در این راه انتظار می رود که مسوولان استان، با همدلی تمام استاندار کردستان را همراهی کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.