تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 19:24
21 بازدید
کد خبر : 80134

کتاب “در مکتب پدر” با ویراست جدید به چاپ رسید

کتاب “در مکتب پدر” با ویراست جدید به چاپ رسید

ایسنا/قم کتاب “در مکتب پدر” به قلم حضرت آیت الله اراکی «دامت برکاته» توسط انتشارات “نشر ناب ماندگار” از چاپ خارج شد. کتاب در مکتب پدر روایتی از زندگانی و خاطرات آیت الله العظمی میرزا حبیب الله اراکی (ره) به قلم آیت الله اراکی توسط انتشارات نشر ناب ماندگار منتشر شد. رفتار بزرگان و شیوۀ زندگانی‌شان بهترین

کتاب “در مکتب پدر” با ویراست جدید به چاپ رسید

ایسنا/قم کتاب “در مکتب پدر” به قلم حضرت آیت الله اراکی «دامت برکاته» توسط انتشارات “نشر ناب ماندگار” از چاپ خارج شد.

کتاب در مکتب پدر روایتی از زندگانی و خاطرات آیت الله العظمی میرزا حبیب الله اراکی (ره) به قلم آیت الله اراکی توسط انتشارات نشر ناب ماندگار منتشر شد.

رفتار بزرگان و شیوۀ زندگانی‌شان بهترین آموزش اخلاق و سازنده‌ترین درس خودسازی است تأثیری که شرح زندگانی انسان‌های وارسته در دل حق‌طلبان و جویندگان فضیلت و تقوا دارد چشم‌گیر و از سایر انواع مواعظ دل‌انگیزتر و سازنده‌تر و آموزنده‌تر است.

در احوالات این عالم آمده است: آیت‌الله العظمی حاج میرزا حبیب‌الله اراکی(ره) از نمونه‏ های بارز فضیلت و تقوا بودند. ایشان در خانوادۀ فضیلت و تقوا پرورش یافته و سال‌ها از خرمن علم و اخلاق عالمان بزرگ عصر خویش همچون آیت‌الله ‌العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی(ره) در قم و مرحوم آیت‌الله غروی ‌اصفهانی(ره) و آیت‌الله العظمی آقا ضیاء‌الدین عراقی(ره) و آیت‌الله العظمی شیخ محمدکاظم شیرازی(ره) بهره‏مند گشته و سال‌ها توفیق مرافقت و ملازمت بزرگانی همچون امام خمینی(ره) و آیت‌الله العظمی سیدعبدالهادی شیرازی(ره) را داشتند و از لحاظ اخلاقی و عرفانی تحت تأثیر آیت‌الله سید علی آقا قاضی(ره) بودند و ارادت خاصی به ایشان داشتند و از سویی از دوستان و رفقای صمیمی آیت‌الله شیخ عباس قوچانی(ره) بودند.

این کتاب به خاطرات معنوی و رفتارهای آموزندۀ این دست‏پروردۀ مکتب اهل‌بیت(علیه السلام) می‌پردازد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.