تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:39
15 بازدید
کد خبر : 102836

کاهش چشمگیر ورودی‌ها/تمام محورها به صورت ویژه کنترل می‌شود

کاهش چشمگیر ورودی‌ها/تمام محورها به صورت ویژه کنترل می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در دومین روز از تعطیلات رسمی عید نوروز میزان ورودی‌های استان ۴۰ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهش نشان می‌دهد. سرهنگ جابر پاپری با اشاره به کاهش ورودی ها افزود: در زمان حاضر ترافیک محورهای ورودی استان بوشهر روان و میزان ورودی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته

کاهش چشمگیر ورودی‌ها/تمام محورها به صورت ویژه کنترل می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در دومین روز از تعطیلات رسمی عید نوروز میزان ورودی‌های استان ۴۰ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهش نشان می‌دهد.

سرهنگ جابر پاپری با اشاره به کاهش ورودی ها افزود: در زمان حاضر ترافیک محورهای ورودی استان بوشهر روان و میزان ورودی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید مسئولان بر ضرورت سفر نرفتن و ماندن در خانه مردم به این پویش بپیوندند و تا زمان بهبود شرایط از سفر خودداری کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با توجه به ترافیک روان جاده‌ها امکان بروز تخلفات سرعتی افزایش می‌یابد در همین ارتباط رعایت تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلف‌های حادثه ساز ضروری است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر یادآور شد: در راستای کنترل و نظارت بر جاده‌ها تیم‌های گشت پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس تمام محورهای ورودی استان را پوشش می‌دهند و با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود.

سرهنگ پاپری تاکید کرد: در صورت تکرار دو تخلف سبقت و سرعت غیر مجاز، خودرو به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود. وی بیان کرد: اورژانس، جمعیت هلال احمر، راهداری و نیروهای انتظامی در تمام محورهای استان حضور دارند و به صورت ویژه جاده ها را کنترل می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: از ۲۸ اسفند تاکنون مورد خاصی از حوادث جاده‌ای در استان بوشهر صورت نگرفته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.