تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 13:32
40 بازدید
کد خبر : 1948

کارنامه جهاد دانشگاهی اردبیل مقبول است

کارنامه جهاد دانشگاهی اردبیل مقبول است

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه انقلابی جهاد دانشگاهی اردبیل با تکثر فعالیت‌ها کارنامه مقبولی را در سال‌های اخیر به جای گذاشته است. صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های ارزنده جهاد دانشگاهی در بخش‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و … یکی از

کارنامه جهاد دانشگاهی اردبیل مقبول است

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه انقلابی جهاد دانشگاهی اردبیل با تکثر فعالیت‌ها کارنامه مقبولی را در سال‌های اخیر به جای گذاشته است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های ارزنده جهاد دانشگاهی در بخش‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و … یکی از رویکردهای این مجموعه تقویت نظام رسانه‌ای به ویژه فعالیت خبرگزاری ایسنا و ایکناست که در انتشار و انعکاس اخبار و رویدادها جزو رسانه‌های مورد اطمینان و اعتماد استان اردبیل است.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در دهه پنجم فعالیت خود باید براساس رویکردهای نظام اسلامی و برنامه هفتم توسعه نگاه جامعی را به فعالیت‌های اساسی و زیربنایی در توسعه علمی و فرهنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مجلس نیز در کنار چنین نهادهای ارزشمند تلاش می‌کند تا به نقش‌آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در عرصه ملی و استانی کمک کند.
بدری یکی از افتخارات جهاد دانشگاهی اردبیل را راه‌اندازی مجموعه ارزشمند درمانی – پزشکی مرکز ناباروری قفقاز اعلام کرد و گفت: این مجموعه نه تنها به درمان زوجین نابارور استان اردبیل و استان‌های همجوار کمک کرده بلکه قبل از کرونا به تقویت گردشگری سلامت نیز رونق مضاعفی داده بود.
وی تصریح کرد: در فصل جدیدی از فعالیت این مجموعه ارزشمند امیدواریم حرکت‌ها و اقدامات موثر این مجموعه تقویت شده و از طریق موسسه رویان هم در بخش تجهیزاتی و هم منابع انسانی مجرب آموزش دیده از استان کمک‌های واقعی را شاهد باشیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند و موثر جهاد دانشگاهی در ۲۰ سال فعالیت این نهاد انقلابی در استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کارخانه فرآوری نشاسته از ضایعات سیب‌زمینی در استان، اجرای طرح‌های متنوع گردشگری و اشتغال زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح جامع گردشگری و همچنین تامین زمین برای مجتمع سلامت و پژوهشکده فندق از اقدامات بارز و شاخص جهاد دانشگاهی اردبیل است.
بدری با تبریک فرارسیدن روز جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار بیان کرد: دو خبرگزاری مستقل و مرجع ایسنا و ایکنا با فعالیت در بدنه جهاد دانشگاهی توانسته است خدمات شایانی را به جامعه رسانه‌ای استان ایفا کند و در کنار آن در روزهای آینده و همزمان با هفته جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار شاهد افتتاح سومین خبرگزاری با عنوان سیناپرس در این مجموعه بزرگ خواهیم بود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.