تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 18:04
142 بازدید
کد خبر : 208082

چهارم بهترین: «جان ویک: فصل ۴» اولین فیلم عالی سال ۲۰۲۳ است.

چهارم بهترین: «جان ویک: فصل ۴» اولین فیلم عالی سال ۲۰۲۳ است.

John Wick: Chapter 4 کمیاب ترین دنباله است: این یک شاهکار است، حتی به عنوان چهارمین فیلم این مجموعه. حتی همه فصل‌هایی را که قبل از آن آمده‌اند بهتر می‌کند. این بهترین فیلم از یک چهار شگفت انگیز است. جان ویک یک نقش تعیین کننده حرفه ای است که تمام ویژگی های کیانو ریوز ستاره

John Wick: Chapter 4 کمیاب ترین دنباله است: این یک شاهکار است، حتی به عنوان چهارمین فیلم این مجموعه. حتی همه فصل‌هایی را که قبل از آن آمده‌اند بهتر می‌کند. این بهترین فیلم از یک چهار شگفت انگیز است.

جان ویک یک نقش تعیین کننده حرفه ای است که تمام ویژگی های کیانو ریوز ستاره سینما را ایفا می کند و به او اجازه می دهد به صورت دراماتیک و فیزیکی خودنمایی کند. او بهترین کار خود را در بهترین فیلم دوران حرفه ای خود ارائه می دهد. بله، این فیلم از ماتریکس بهتر است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2023-04-12 22_18_35-Window.jpg

در مورد کارگردان چاد استاهلسکی، که رزومه کارگردانی او فقط از چهار فیلم Wick تشکیل شده است، او فیلمی را به ما داده است که هر چیزی جز یک نت است. این اکشن به روش های بسیار باشکوهی اتفاق می افتد که پیگیری آن دشوار است. کلوپ‌های شبانه، سوار بر اسب، پلکان‌ها، کلیساهای یونانی مانند و خیابان‌های شهر تنها برخی از پس‌زمینه‌های برخی از بهترین صحنه‌های اکشن/مبارزه‌ای هستند که تا به حال برای یک فیلم ثبت شده‌اند. این فیلم نزدیک به سه ساعت است و از هر ثانیه آن هوشمندانه و سرگرم کننده استفاده شده است.

گفتن اینکه این چیزی است که باید روی یک صفحه نمایش بزرگ ببینید، کمی دست کم گرفتن است. فیلم را در بزرگترین و بهترین صفحه نمایش محله خود پیدا کنید. پنج سطل پاپ کورن لعنتی سفارش دهید تا به مدت دو ساعت و ۴۹ دقیقه بخورید (و شاید به دلایل واضح مصرف مایعات را راحت کنید) و فقط آن را بنوشید. این همان منظره ای است که باعث می شود به یاد بیاورید چرا الاغ های تنبل خود را به جای تماشای NetMax Plussing در اتاق نشیمن خود از خانه بیرون می کشید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2023-04-12 22_18_53-Window.jpg

در اوایل فیلم، ویک در حال اعزام افراد شرور در حالی که سوار بر اسب از میان منظره‌ای بیابانی می‌گذرد، دیده می‌شود. این قطعاً یک ظاهر جدید برای او است و به زیبایی فیلمبرداری شده است. این زمینه را برای یک حال و هوای همه‌چیز آماده می‌کند که به طرز شگفت‌انگیزی، هر صحنه‌ای شبیه چیزی کاملاً جدید است.

در پایان فصل ۳، وینستون ایان مک‌شین، دونده هتل قاتل The Continental، یک ویک را شلیک کرد. این اکشن بعد از اینکه ویک با مورفیوس مخفی شده بود، ببخشید، پادشاه بووری (لارنس فیشبرن) برای ماه‌ها شروع می‌شود. وقتی فهمیده می‌شود که ویک به کار برگشته است، قراردادهای معمول به پایان می‌رسد و ضرب وشتم به سرعت بالا می‌رود.

شلیک گلوله از بالا که نشان می دهد شرکت کنندگان از اتاقی به اتاق دیگر می روند، یک سفر کامل است. سکانسی نزدیک به پایان فیلم، با پلکانی که ظاهراً از جن‌گیر خارج شده است، یک نمایشگر مطلق است. و یک صحنه طولانی که در آن احساس می شود کل شهر پاریس در تلاش برای کشتن ویک در خیابان هستند، کمال دیوانه کننده است. همه چیز سرعت دارد و به گونه ای جریان دارد که به سادگی هیجان انگیز است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\John-Wick.jpg

در مورد شخصیت‌های شرور، بیل اسکارسگارد در نقش مارکیز، یکی از شخصیت‌های فوق‌العاده قابل اعتماد است، رئیس خانواده‌ای که البته می‌خواهد جان ویک بمیرد و به نظر می‌رسد که نمی‌تواند کار را انجام دهد، مهم نیست که او چه چیزی به او می‌زند. اسکارسگارد در حال جمع آوری مجموعه ای زیبا از شخصیت های خارج از گریم Pennywise است. دانی ین به عنوان یک سوپر جنگنده نابینا که مأمور شده است ویک را بیرون بیاورد، کاملاً انفجاری است. این یک کنسرت سخت برای او است، زیرا او آن مرد را دوست دارد. همه ما اینطور نیستیم؟

وقتی تئاتر را ترک کردم، احساس کردم یکی از بزرگترین دستاوردهای ژانر/بلاک باستر تاریخ سینما را تماشا کرده ام. اگر این فصل آخر باشد، بسیار خوب بازی شده است. اگر تعداد بیشتری وجود داشته باشد، من مطمئناً برای آنچه اتفاق می افتد صف می کشم.

امسال اولین فیلم عالی خود را دارد. بیایید امیدوار باشیم که این اولین مورد در سال ۲۰۲۳ باشد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.