تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 15:22
25 بازدید
کد خبر : 150855

چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپیوتر در دانشگاه کردستان آغاز شد

چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپیوتر در دانشگاه کردستان آغاز شد

چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپیوتر با حضور دو دانشگاه چرمو و چیهان از اقلیم کردستان عراق در دانشگاه کردستان آغاز شد. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ریاضی و علوم کامپیوتر در آیین افتتاحیه این کنفرانس، از ارسال ۹۵ اثر به دبیرخانه چهارمین کنفرانس ریاضی و کامپیوتر خبر داد و

چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپیوتر با حضور دو دانشگاه چرمو و چیهان از اقلیم کردستان عراق در دانشگاه کردستان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی ریاضی و علوم کامپیوتر در آیین افتتاحیه این کنفرانس، از ارسال ۹۵ اثر به دبیرخانه چهارمین کنفرانس ریاضی و کامپیوتر خبر داد و گفت: این آثار از دانشگاه‌های مختلف ایران و اقلیم کردستان عراق به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۴ کارگاه تخصصی با محوریت رشته‌های ریاضی و کامپیوتر در خصوص این کنفرانس بین‌المللی، گفت: امروز حدود ۱۳۰ نفر از اساتید و فرهیختگان علمی دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق و دانشگاه کردستان ایران در این کنفرانس علمی حضور دارند.

علی پناه هدف از برگزاری این کنفرانس را برقراری ارتباط علمی و تبادل استاد و دانشجو عنوان کرد و افزود: مقالات منتخب این کنفرانس در مجلات معتبر داخلی چاپ خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: سال آینده کنفرانس بین‌المللی ریاضی و علوم کامپیوتر در سلیمانیه عراق برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپییوتر با حضور دانشگاه های مختلف کشور و همچنین دو دانشگاه از اقلیم کردستان عراق امروز آغاز و تا فردا ادامه دارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.