تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 15:18
91 بازدید
کد خبر : 201927

چاپ و نصب استیکر بر روی کرکره برقی

چاپ و نصب استیکر بر روی کرکره برقی

  یکی از راه های تبلیغات می تواند نصف برچسب تبلیغاتی بر روی کرکره برقی می باشد. شما می توانید بر روی تیغه های کرکره چسب های تبلیغاتی بچسبانید، با این کار در زمان تعطیلی فروشگاه میتوانید تبلیغات داشته باشید. برای ایجاد تبلیغات بر روی کرکره در زمان تعطیلی مغازه ها و یا فروشگاه ها

 

یکی از راه های تبلیغات می تواند نصف برچسب تبلیغاتی بر روی کرکره برقی می باشد. شما می توانید بر روی تیغه های کرکره چسب های تبلیغاتی بچسبانید، با این کار در زمان تعطیلی فروشگاه میتوانید تبلیغات داشته باشید.

برای ایجاد تبلیغات بر روی کرکره در زمان تعطیلی مغازه ها و یا فروشگاه ها دو راه وجود دارد. یک اینکه از برچسب ها و استیکر ها استفاده کنید و آنها را بر روی تیغه های کرکره بچسبانید. راه دیگری که برای این نوع تبلیغات وجود دارد چاپ عکس لوگوی مدنظر بر روی تیغه های کرکره برقی می باشد. هدف از چسباندن و یا چاپ تصویر بر روی کرکره تبلیغات است، اما باید بدانید که کدام یک از این دو روش برای شما بهتر است و با بودجه شما متناسب تر می باشد. هر دوی این روش ها مزیت ها و معایبی دارند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. 

یکی از معایب چسباندن استیکر ها این است که در برابر حرارت بالا و شعله مقاوم نیستند و به سرعت تغییر شکل میدهند. بنابراین اگر کسب و کار شما با حرارت سروکار دارد و از مشعل سیستمهای گرمایشی استفاده می کنید توجه داشته باشید که فاصله آنها را با کرکره فروشگاه اتان حفظ کنید.

چاپ مستقیم بر روی نصب کرکره برقی

یکی دیگر از روش های موجود برای نصب تبلیغات روی کرکره برقی روش چاپ می باشد. در این روش باید در زمان سفارش کرکره درخواست چاپ مستقیم روی کرکره را بدهید. برای چاپ تبلیغات بر روی کرکره از از چاپگر های بسیار بزرگ استفاده میشود که تقریبا این امکان وجود دارد که هر شکلی را بر روی کرکره های برقی چاپ کرد. در این روش پرینتر های بزرگ رنگ را به طور مستقیم روی کرکره می پاشند و این کار آنقدر دقیق است که تقریبا هر شکلی را با وضوح بالا روی کرکره ثبت میکنند. واما دقیقا کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

هر چقدر در این دستگاه چاپ بزرگتر باشد می تواند اندازه بیشتری از کرکره برقی را پوشش دهد و تصویر بزرگ تری را به وجود آورد. با این وجود استفاده از چاپ مستقیم روی تیغه های یک سری محدودیت ها دارند که به همین خاطر تقاضا در آن زیاد نیست. بزرگترین ایراد در این روش فرستادن کرکره ها به چاپخانه ها می باشد که اگر اندازه کرکره بزرگ باشد تقریباً این کار نشدنی است و به شکل کلی هزینه های زیادی را برای کارفرما به وجود می آورد. اما خوب و ویژگی آن این است که دوام و دقت چاپ مستقیم روی کرکره رو برقی از چسباندن استیکر بر روی آن بسیار بیشتر می باشد.

 

سفارش چاپ لوگوی تبلیغ مورد نظر بر روی کرکره

 

شما میتوانید بر روی کرکره های برقی به جای چاپ تصاویر بزرگ از چاپ لوگوی خود به همراه شماره تماس استفاده کنید. با این کار می توانید هم به برندینگ ه کسب و کار خود کمک کنید همین که مشتریان خود را از دست ندهید. علاوه بر این موارد شما با این کار در زمان بسته بودن فروشگاه خود نیز می‌توانید آنها را از نوع کسب و کار خود مطلع سازید. بنابراین تبلیغات بر روی کرکره برقی با توجه به مواردی که ذکر شد ارزشش را دارد که با کمی هزینه این کار را انجام دهید و از مزیت های موجود در آن بهره ببرید. و اما کرکره برقی پنجره چیست و چه کاربردی دارد؟

برای این کار بهتر است با مشاورین شرکت های معتبر مشورت کنید و بهترین شیوه را برای تبلیغات بر روی کرکره ی برقی خود انتخاب کنید. آنها با توجه به اندازه کرکره و دیگر موارد موجود بهترین روش برای چسباندن تبلیغات برروی کرکره را به شما پیشنهاد می دهند. شما می توانید با یکی از این روش ها بهترین تبلیغات را بر روی کرکره خود در زمان تعطیلی فروشگاه داشته باشید.

آشنایی با انواع درب پارکینگ

 

یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان، پارکینگ می باشد که در آن تعداد زیادی خودرو پارک شده است، علاوه بر این موارد در بسیاری از پارکینگ ها انباری نیز وجود دارد. به همین خاطر انواع درب پارکینگ علاوه بر اینکه باید کارکرد اصلی خود که فراهم کردن امکان عبور و خروج خودروها می باشد،به خوبی انجام دهند؛ باید برای ساختمان امنیت نیز به وجود آورد. بنابراین بهتر است از درب ریلی ایمن  استفاده کنید.

 

برای این که بتوانید بهترین درب را برای یک ساختمان انتخاب کنید بهتر است ابتدا انواع درب پارکینگ را بشناسید.  دسته بندی درب های پارکینگ می توانند بر اساس جنس یا مکانیسم عملکردی آنها باشد. جنس درب های پارکینگ می تواند چوبی یا از جنس انواع فلزات مثل آهن، آلومینیوم یا استیل باشد. امروزه درب های اتوماتیک مثل درب ریلی نیز در بازار وجود دارد و جزو دسته بندی ها قرار می گیرد.

همانطور که گفتیم انواع درب پارکینگ از لحاظ عملکرد نیز به چند دسته تقسیم می شود. آنها می توانند به صورت کرکره برقی، تاشو، زیر سقفی لولایی، درب ریلی، سکشنال و یا دوبل باشند. این درب ها هرکدام به روش خاصی باز و بسته میشوند و همینطور فضای متفاوتی از پارکینگ را اشغال می کنند.

 

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع درب پارکینگ از لحاظ جنس و عملکرد آشنا کنیم. تا اگر شما قصد انتخاب درب برای پارکینگ ساختمان خود را دارید، بتوانید با شناخت انواع درب پارکینگ مناسب ترین آن را برای خود انتخاب کنید.

 

انواع درب پارکینگ از لحاظ جنس

بهتر از همین ابتدا بدانید که جنس درب پارکینگ بر ظاهر، نحوه عملکرد و طول عمر و آن تاثیر مستقیم دارد. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر جنسی با هر عملکردی سازگار نیست. به همین خاطر است که به عنوان نمونه درب ریلی نمی تواند از جنس چوب باشد. 

 

نکته حائز اهمیت دیگری که بایستی در زمان انتخاب درب پارکینگ به آن توجه کنید شرایط آب و هوایی محل نصب می باشد. شما باید جنسی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با شرایط جوی و جغرافیایی محل ساختمان داشته باشد. در درجه دوم ظاهر را مورد اهمیت قرار دهید.   

 

انواع درب پارکینگ آهنی

یکی از پرکاربردترین و قدیمی ترین متریال برای ساخت انواع طرح پارکینگ به خاطر مقاومت و شکل پذیری بالا در قالب هایی مثل فرفورژه و غیره آهن میباشد. در حقیقت قبل از به وجود آمدن تکنولوژی تولید استیل آهن فرفورژه که  خاصیت چکش خوری بالایی دارد، رایج ترین مدل درب برای اماکن مختلف بود.

 

آهنی که به منظور ساخت درب پارکینگ استفاده میشود، بایستی ویژگی چکش خواری بالایی داشته باشد. به همین خاطر از آهنی که درصد کربن آن پایین تر از حد معمول می باشد، استفاده می شود. بنابراین جوشکاری آهن سخت تر و در عین حال با دوام تر می شود. این آهن ها به آهن گودال نیز معروف می باشتد. بهتر است بدانید که برای درب ریلی از آهن نمی توان استفاده کرد.

 

ویژگی های استفاده از درب پارکینگ آهنی

 

اولین ویژگی این درب ها زیبایی ظاهری آن ها می باشد. آهن یک مواد طبیعی به حساب می آید و از رنگ پذیری بالایی برخوردار است. قرارگیری آنها در کنار دیوارهای آجری ورودی ساختمان را بسیار جذاب و با ابهت نشان می دهد. دیگر ویژگی های انواع درب پارکینگ آهنی عبارتند از:

 

نیاز بسیار کم به تعمیر

نصب بسیار راحت

دارای امنیت بالاتر در مقایسه با درب های دیگر

عایق حرارتی خوب

مقاومت بالا در مقابل پوسیدگی

 

در رابطه با ویژگی مقاومت بالا در مقابل پوسیدگی باید بگویم که در صورتی که روی درب آهنی از پوشش های ضد زنگ استفاده شود به خوبی می توان چندین سال در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد.

منبع: کرکره برقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.