تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:04
14 بازدید
کد خبر : 150419

چابک‌سازی مدیریت؛ الفبای توسعه

چابک‌سازی مدیریت؛ الفبای توسعه

استاندار زنجان به چابک‌سازی مدیریت برای توسعه و تحقق رونق تولید تاکید کرد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در ستاد هماهنگی مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و الفبای توسعه هر شهر و کشوری، چابک‌سازی مدیریت است و تحقق رونق تولید نیز بدون چابک‌سازی مدیریت امکان‌پذیر نیست. وی ادامه داد: برای

استاندار زنجان به چابک‌سازی مدیریت برای توسعه و تحقق رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در ستاد هماهنگی مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و الفبای توسعه هر شهر و کشوری، چابک‌سازی مدیریت است و تحقق رونق تولید نیز بدون چابک‌سازی مدیریت امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: برای رونق تولید باید بخش خصوصی را پای کاری بیاوریم؛ مکان‌های صادراتی را مشخص و از واردات کالاهای مشابه اقلام تولید داخل جلوگیری شود. ضمن اینکه اشتغال خانواده، رونق بنگاه‌های کوچک و متوسط و برون‌سپاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان به حضور مدیران خدمات شهری در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: چابک‌سازی این مدیران برای هماهنگی بهتر امور و نیز تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای استفاده از دانش و صلاحیت آن‌ها در حوزه مدیریت شهری ضروری است.

این مسئول، هماهنگی بین دستگاه‌ها برای ایجاد آرامش را از دیگر مولفه‌های تحقق رونق تولید برشمرد و گفت: اجرای یک برنامه در سطح شهر باید با هماهنگی و نظم انجام شود.

وی ساماندهی بازار، تردد موتور‌سواران در بازار، وجود دکل‌های برق در مکان‌های نامناسب، سد معبر، مشکل پارکینگ در هسته مرکزی شهر، ساماندهی دست‌فروش‌ها و مواردی از این دست را از چالش‌های مهم برای مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: مدیریت بحران نباید عامل ایجاد بحران و تنش باشد، بلکه باید اوضاع را به درستی پیش برد.

حقیقی، کمبود روشنایی در میادین و زیاد بودن سرعت‌کاه‌ها در شهر را از دیگر مشکلات دانست و گفت: باید از پروژه‌های کوچک و بزرگ بازدید و پروژه‌هایی که تعریف می‌شوند، کارشناسی شده باشد. همچنین پروژه‌ای مکمل برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان در بخش وصول درآمد مازاد سومین استان کشور بود، تصریح کرد: در برهه کنونی باید بیشترین وحدت و همدلی را داشته باشیم و کسانی که در شهر خدمت می‌کنند، یک صدا باشند. باید منافع شهر را به منافع دستگاه ترجیح دهیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.