تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 15:41
22 بازدید
کد خبر : 155967

پیروزی سخت شهرداری ارومیه مقابل شهرداری گنبد/ شاگردان اکبری ساز صعود را کوک کردند

پیروزی سخت شهرداری ارومیه مقابل شهرداری گنبد/ شاگردان اکبری ساز صعود را کوک کردند

تیم شهرداری ارومیه در بازی سوم پلی آف لیگ برتر والیبال موفق شد مقابل شهرداری گنبد به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر پایانی راه پیدا کند. به گزارش ایسنا، دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در سومین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو

پیروزی سخت شهرداری ارومیه مقابل شهرداری گنبد/ شاگردان اکبری ساز صعود را کوک کردند

تیم شهرداری ارومیه در بازی سوم پلی آف لیگ برتر والیبال موفق شد مقابل شهرداری گنبد به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر پایانی راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در سومین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو تیم از ساعت ۱۷:۱۰ در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد.

تیم شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری در بازی اول توانسته بود با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبد به پیروزی برسد. در بازی دوم شهرداری گنبد دست به شگفتی زد و موفق شد شهرداری ارومیه را با نتیجه قاطع ۳ بر یک شکست دهد.

بازی سوم در حالی آغاز شد که هر تیمی در صورت پیروزی می توانست به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند. شاگردان جزیده برای این مسابقه بسیار آماده به نظر می رسیدند اما تیم شهرداری گنبد دو ست اول را به ترتیب با نتایج ۲۶ بر۲۴ و ۲۵ بر۱۸ به حریف واگذار کرد.

شاگردان جزیده برای امیدوار ماندن برای صعود راهی جز پیروزی در ست سوم نداشتند. تیم شهرداری گنبد در یک بازی نفس گیر و بسیار نزدیک موفق شد ست سوم این دیدار را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع خود به اتمام برساند.

ست چهارم هم با درخشش شاگردان جزیده ادامه یافت و شهرداری گنبد موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی برسد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در شروع ست پنجم شهرداری گنبد بازی را طوفانی شروع کرد و از حریف پبش افتاد اما اشتباهات فردی و درخشش بازیکنان ارومیه باعث شد امتیاز دو تیم در هفت برابر شود. دو تیم پایاپای پیش رفتند و در امتیاز ۱۳ برابر شدند اما در آخر تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه ۱۷ به ۱۵ به پیروزی برسد.

با این نتایج تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ پیروز این دیدار شود و به جمع چهار  تیم برتر پایانی راه پیدا کند.

تیم شهرداری ارومیه یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال به شمار می آید که تا اینجای کار موفق شده نتایج خوبی را از حریفان به دست آورد. شاگردان عظیم جزیده هم تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته اما موفق نشدند در بازی سرنوشت ساز مقابل ارومیه به پیروزی برسند و حذف شدند.

با این تفاسیر تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.  تیم شهرداری ارومیه، هراز آمل، فولاد سیرجان و سپاهان چهار تیمی هستند که برای مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.