تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 21:37
22 بازدید
کد خبر : 119543

پیام رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

پیام رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

ایسنا/خراسان شمالی رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۱۴۰۰با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، متن پیام مهندس محسن رحمانی، رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی به این شرح است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ

پیام رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

ایسنا/خراسان شمالی رییس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۱۴۰۰با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، متن پیام مهندس محسن رحمانی، رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی به این شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت و اعیاد شعبانیه را به همه مردم ایران اسلامی و هم استانی ها در استان خراسان شمالی بویژه جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
با پاسداشت رشادت‌های کادر درمان، از خداوند بزرگ مسالت داریم هر چه زودتر بیماری کرونا رخت بربندد و سال ۱۴۰۰ سال سلامتی و عافیت باشد.
سال ۱۳۹۹ سال بسیار سختی برای همه مردم ایران به علت شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی بود که تلاش شد با تلاش برگرفته از فرهنگ جهادی، بر مشکلات فائق آمده و برای توسعه و بهروزی تلاش شود.
در سال ۱۴۰۰ با چراغ راه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تاسی از شعار محوری امسال که با نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است تلاش خواهد شد این نهاد انقلابی جهادی با همت جهادگران جهاددانشگاهی در استان خراسان شمالی و در سراسر کشور، برای ارائه خدمات ماندگار، موثر واقع شود.
جهاددانشگاهی در عرصه ملی در سال ۱۳۹۹ منشا خدمات بسیاری در حوزه های مختلف پزشکی، فناورانه، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بود که دستاوردهای حوزه مجازی در عرصه فرهنگی و آموزشی و ارائه دستاوردهایی از جمله طراحی و ساخت سیستم رانش در متروی ملی، ژن درمانی و استفاده از این دانش در درمان معلولیت‌ها و به ویژه در درمان سرطان، ایجاد مرکز ملی نخستین‌سانان در حوزه پزشکی و ارائه خدمات مثمر در حوزه اشتغال از آن جمله است.
در استان خراسان شمالی نیز بر اساس مزیت‌ها و نیازهای منطقه ای و استانی و نیز پشتوانه علمی و فناوری جهاددانشگاهی، برنامه ها و فعالیت‌های شاخص و گزین این نهاد انقلابی از جمله ایجاد و توسعه مرکز نوآوری و شتابدهی با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی، توسعه خدمات مرکز اصلاح نژاد دام سبک، راه اندازی مرکز تولید محتوای دیجیتال و مرکز پیشگیری و ارتقای سلامت سرطان برست در دستور کار قرار گرفت که انشاالله در سال ۱۴۰۰ شاهد توسعه ساختارهای تخصصی در استان باشیم.
امید است در سال جدید با عنایت خداوند متعال و با همت جهادگران جهاددانشگاهی و حمایت مسئولان بیش از پیش خدمات این نهاد انقلابی توسعه و گسترش یابد و سالی توام با سلامتی و بهروزی برای هموطنان ایران اسلامی باشد.
محسن رحمانی
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.