تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 20:33
18 بازدید
کد خبر : 113012

پلمب ۳۳ واحد صنفی در چالدران

پلمب ۳۳ واحد صنفی در چالدران

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز ۱۴ خودروی متخلف در شهرستان جریمه و توقیف شده است. اصغر فراهانی امروز ۱۷ فروردین ماه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و بررسی روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چالدران

پلمب ۳۳ واحد صنفی در چالدران

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز ۱۴ خودروی متخلف در شهرستان جریمه و توقیف شده است.

اصغر فراهانی امروز ۱۷ فروردین ماه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و بررسی روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چالدران که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: تا به امروز ۱۴ دستگاه خودرو متخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند که از این تعداد ۹ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران با تاکید براینکه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵۲۰ اخطاریه در جهت بستن مغازه های غیر ضروری در شهرستان صادر شده است، افزود: ۳۳ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا شهرستان، متخلف شناخته شده و واحد های صنفی آنان پلمب شده است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه با دستور رئیس شورای تامین شهرستان، محورهای فرعی روستائی قابل استفاده جهت قاچاق اتباع بیگانه و کالا در روستاهای مزرعه و انبار سفلی به همت کارکنان زحمت کش راهداری و دهیاران مسدود شد.

فراهانی با اشاره به اینکه مسیرهای یادشده جهت دور زدن پایگاه های بازرسی و سلامت مستقر در محورهای اصلی برای ورود به شهرستان استفاده میشد، افزود: با مسدودسازی، تردد این افراد به صفر رسیده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.