تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 21:51
16 بازدید
کد خبر : 91133

پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات کلزاکاران زنجانی

پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات کلزاکاران زنجانی

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و بیش از ۹۰ درصد مطالبات آنان پرداخت شده است. ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با میزان دانه روغنی کلزا خریداری شده در استان زنجان، اظهار کرد: تاکنون بیش از

پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات کلزاکاران زنجانی

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و بیش از ۹۰ درصد مطالبات آنان پرداخت شده است.

ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با میزان دانه روغنی کلزا خریداری شده در استان زنجان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و برای استحصال روغن به مراکز و کارخانجات روغنی‌کشی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه خرید دانه روغنی کلزا در استان زنجان در مرز ۳۵۰ تن قرار گرفت، افزود: همه مراکز پیش‌بینی شده برای خرید دانه‌های روغنی در استان زنجان فعال بوده و تا پایان مرداد ماه نسبت به خرید دانه روغنی کلزا، اقدام خواهد شد.

این مسئول در رابطه با قیمت هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا و گلرنگ، خاطرنشان کرد: اکنون قیمت هر کیلو دانه روغنی کلزا ۱۱۰ هزار ریال و قیمت هر کیلو دانه روغنی گلرنگ ۱۰۱ هزار و ۱۵۵ ریال است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.