تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 16:44
16 بازدید
کد خبر : 177404

پتانسیل کشت و توسعه دانه‌های روغنی

پتانسیل کشت و توسعه دانه‌های روغنی

انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران، نشست «آشنایی با گیاه کاملینا، کشت و توسعه دانه‌های روغنی» را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کاملینا گیاهی است از تیره گلداران با نام علمی کتان‌کش، این گیاه بومی مناطق مدیترانه‌ای در اروپا و آسیا است. در ایران سه گونه کتان‌کش به نام‌های

پتانسیل کشت و توسعه دانه‌های روغنی

انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران، نشست «آشنایی با گیاه کاملینا، کشت و توسعه دانه‌های روغنی» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کاملینا گیاهی است از تیره گلداران با نام علمی کتان‌کش، این گیاه بومی مناطق مدیترانه‌ای در اروپا و آسیا است. در ایران سه گونه کتان‌کش به نام‌های کتان‌کش کرکی، کتان‌کش تنک و کتان‌کش دانه‌ریز می‌روید.

“بررسی خصوصیات گیاهی کاملینا”، “جایگاه کاملینا در برنامه توسعه دانه های روغنی”، “پتانسیل کشت و توسعه دانه های روغنی” و “مشکلات کشور در زمینه دانه های روغنی” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

این نشست با حضور و ارائه دکتر دانیال کهریزی  ـ استاد گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه رازی روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه ساعت ۱۱ الی ۱۳ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۳۵۱۴۸۰۴۶۸ در Whatsapp ارتباط برقرار کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.