تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 22:04
30 بازدید
کد خبر : 8628

پایگاه‌های تزریق واکسن در بروجرد افزایش یابد

پایگاه‌های تزریق واکسن در بروجرد افزایش یابد

 امام‌جمعه بروجرد گفت: پایگاه‌های تزریق واکسن در شهرستان افزایش یابد. حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه ستاد کرونا در خصوص بررسی وضعیت واکسیناسیون در بروجرد و اضافه کردن مراکز بیشتر با زمان‌بندی گروه‌های سنی جهت واکسیناسیون که امروز ۲۰ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: تا جایی‌که می‌توانیم باید مردم را به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی دعوت

پایگاه‌های تزریق واکسن در بروجرد افزایش یابد

 امام‌جمعه بروجرد گفت: پایگاه‌های تزریق واکسن در شهرستان افزایش یابد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه ستاد کرونا در خصوص بررسی وضعیت واکسیناسیون در بروجرد و اضافه کردن مراکز بیشتر با زمان‌بندی گروه‌های سنی جهت واکسیناسیون که امروز ۲۰ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: تا جایی‌که می‌توانیم باید مردم را به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی دعوت کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از کارهای که در بروجرد انجام شود گسترش پایگاه‌های تزریق واکسن است و آمار واکسیناسیون در شهرستان روزانه باید سه برابر افزایش یابد.
امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون نیز باید افزایش یابند و در صورت امکان سه شیفته شوند و بر پایگاه‌ها نظارت شوند چون تنها راه واکسینه کردن است.
حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه از ۱۸ سال به بالا می‌توانند برای واکسن اقدام کنند برای اینکه ازدحام ایجاد نشود باید پایگاه‌ها افزایش داده شوند و سه شیفته شوند.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از ازدحام رده‌های سنی برای هر روز اعلام شود که دچار هرج‌ومرج نشویم.
امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: در حال حاضر هر چیزی از استان تقاضا داشته باشیم در اختیار بروجرد قرار می‌دهند و از افراد داوطلب نیز در این راستان کمک گرفته شود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.