تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 14:43
25 بازدید
کد خبر : 7952

ویژه برنامه‌های هفته تعاون در ایلام اعلام شد

ویژه برنامه‌های هفته تعاون در ایلام اعلام شد

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ویژه برنامه‌های “هفته تعاون” را تشریح کرد. «شکراله شیرخانی» اظهار کرد: ۱۳تا ۱۹شهریور،  هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده و این ایام فرصتی برای بازگویی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این بخش مهم اقتصادی کشور است و برنامه‌های هفته تعاون به دلیل اپیدمی ویروس کرونا، به صورت

ویژه برنامه‌های هفته تعاون در ایلام اعلام شد

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ویژه برنامه‌های “هفته تعاون” را تشریح کرد.

«شکراله شیرخانی» اظهار کرد: ۱۳تا ۱۹شهریور،  هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده و این ایام فرصتی برای بازگویی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این بخش مهم اقتصادی کشور است و برنامه‌های هفته تعاون به دلیل اپیدمی ویروس کرونا، به صورت محدود و با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی گفت: برنامه های هفته تعاون این اداره کل با همکاری اتاق تعاون، شرکت ها و اتحادیه های تعاونی سراسر استان برگزار خواهد شد و در این هفته سعی شده است به دلیل همه گیری کووید ۱۹  برنامه های هفته تعاون پیش بینی و اجرا کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بازدید از تعاونی های برتر استان، دیدار با استاندار ایلام، حضور در خبرگزاری‌ها ، حضور در رادیو ایلام را  از دیگر برنامه های هفته تعاون در استان اعلام کرد و  گفت: شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان نیز در روز سه شنبه شانزدهم شهریورماه به صورت سراسری برگزار و از مدیران شرکت های تعاونی و اتحادیه ها برتر استان تجلیل خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: بیش از ۳۰۰۰شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته در استان فعالیت می کنند و رشته هایی که تعاونی های استان شامل کشاورزی، صنعت، خدمات، فرش دستباف، اعتبار، مسکن، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز تولیدکنندگان، تامین نیاز صنفی، تولیدی-توزیعی، معدن، حمل ونقل، سهام عدالت و عمرانی فعال است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.