تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 20:42
22 بازدید
کد خبر : 107712

وزش باد با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت نصرت آباد زاهدان را درنوردید

وزش باد با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت نصرت آباد زاهدان را درنوردید

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته باد شدید با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت نصرت آباد زاهدان را فرا گرفت و شعاع دید افقی را به ۲۵۰۰ متر کاهش داد. محسن بستانی در گفت وگو با ایسنا اظهارداشت: وزش باد شدید در ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر

وزش باد با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت نصرت آباد زاهدان را درنوردید

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته باد شدید با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت نصرت آباد زاهدان را فرا گرفت و شعاع دید افقی را به ۲۵۰۰ متر کاهش داد.

محسن بستانی در گفت وگو با ایسنا اظهارداشت: وزش باد شدید در ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر نقاط نیمه شمالی استان مانند خاش، مهرستان، نصرت آباد، میرجاوه و زابل نیز جریان داشته است.

وی ادامه داد: در زاهدان نیز سرعت وزش باد به ۷۹ کیلومتر بر ساعت رسید که گردوخاک حاصل شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به ۲۵۰۰ متر کاهش داد.

سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین سرعت وزش باد در شهرهای خاش به ۶۸، میرجاوه ۶۵، مهرستان و زابل ۵۸ و ایرانشهر ۵۴ کیلومتر بر ساعت رسید.

بستانی در بخش دیگری به فعالیت سامانه بارشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: همانطور که پیش بینی شده بود فعالیت سامانه بارشی بعدازظهر دیروز در بخش هایی از استان آغاز شد و انتظار می رود امروز بر دامنه و شدت فعالیت این بارش های افزوده شود.

وی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرهای زابل، نصرت آباد و ایرانشهر در حال باریدن است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.