تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 22:55
24 بازدید
کد خبر : 77492

وبینار «متن‌خوانی ایلیاد اثر هُمر» در دانشگاه علامه

وبینار «متن‌خوانی ایلیاد اثر هُمر» در دانشگاه علامه

انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی، در قالب طرح مدرسه آنلایـن تابستـانه، وبینار «متن‌خوانی ایلیاد اثر هُمر» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ایلیاد (به یونانی  Ἰλιάς)  اثر حماسی طبیعی که برخی مواقع آهنگ ایلیون (Song of Ilion) نامیده می‌شود یک دیوان شعر حماسی و کهن از یونان باستان و سروده شده

وبینار «متن‌خوانی ایلیاد اثر هُمر» در دانشگاه علامه

انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی، در قالب طرح مدرسه آنلایـن تابستـانه، وبینار «متن‌خوانی ایلیاد اثر هُمر» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ایلیاد (به یونانی  Ἰλιάς)  اثر حماسی طبیعی که برخی مواقع آهنگ ایلیون (Song of Ilion) نامیده می‌شود یک دیوان شعر حماسی و کهن از یونان باستان و سروده شده در قرن هشتم میلادی است که در قالب Dactylic Hexameter (نیازمند تکمیل) سروده و منسوب به هومر شاعر نابینای یونانی است.

نشست متن‌خوانی ایلیاد اثر هُمر با تدریس دکتر سیدنعمت‌الله عبدالرحیم‌زاده، از ۳۱ تیرماه روزهای پنجشنبه ساعت ۱۷ برگزار می شود و از ۱۷ الی ۲۹ تیرماه برای ثبت نام زمان در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۹۶۴۵۵۴۸ در واتس‌آپ ، صفحه Instagram.com/atu_lit_elmi  و کانال AnjomanElmiAdabiatATU@ در تلگرام در ارتباط  باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.