تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 2:56
11 بازدید
کد خبر : 130001

واکنش رهبری به شکست دادن نفر سوم جهان: رنکینگ بالا دلیل بر برنده بودن نیست

واکنش رهبری به شکست دادن نفر سوم جهان: رنکینگ بالا دلیل بر برنده بودن نیست

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: بالا بودن رنکینگ دلیل بر این نیست که آن ورزشکار حتما باید برنده باشد و تمام تلاشم را کردم تا نفر سوم جهان را شکست دهم. محمد رهبری در گفتگو با ایسنا در باره ی عملکرد خود در جام جهانی مجارستان بیان کرد: اولین مسابقه برون مرزی ما بود. برای

واکنش رهبری به شکست دادن نفر سوم جهان: رنکینگ بالا دلیل بر برنده بودن نیست

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: بالا بودن رنکینگ دلیل بر این نیست که آن ورزشکار حتما باید برنده باشد و تمام تلاشم را کردم تا نفر سوم جهان را شکست دهم.

محمد رهبری در گفتگو با ایسنا در باره ی عملکرد خود در جام جهانی مجارستان بیان کرد: اولین مسابقه برون مرزی ما بود. برای من خیلی مسابقات خوبی بود و توانستم در انفرادی نتیجه نسبتا خوبی بگیرم. حریف آمریکایی ام که رنکینگ سه جهان داشت را شکست دادم. در بخش تیمی هم بدون حضور علی پاکدامن و مجتبی عابدینی به رقابت پرداختیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. مطمئنا در المپیک پاکدامن و عابدینی هم در ترکیب تیم باشند می توانیم یک مدال خوشرنگ برای ایران کسب کنیم.

رهبری در مورد شکست دادن نفر سوم جهان در حالی که شاید روی کاغذ احتمال پیروزی او کمتر بود نیز گفت: رنکینگ  نمی تواند دلیل پیروزی یا باخت باشد و خودم هم تاکنون به این مسئله فکر نکرده ام کسی که رنکینگ بالایی دارد باید حتما برنده باشد و کسی که رنکینگ پایین دارد باید ببازد. قبل از مسابقه تمام سعی و تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم و خدا را شکر موفق هم شدم.

ملی پوش سابر ایران در پاسخ به این پرسش که دلیل شکستش در مرحله یک هشتم نهایی چه بود، تاکید کرد: انرژی ام  برای دو بازی قبل گرفته شد و نتوانستم برای بازی با نماینده رومانی انرژی کافی داشته باشم و از لحاظ بدنی خالی کردم.

او در مورد رقابت نزدیک تیم ایران با کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی بیان کرد: خیلی خوب  بازی کردیم و رقابت نزدیکی داشتیم. پاکدامن و عابدینی در ترکیب نبودند و مطمئنا با ترکیب  اصلی کره را در مسابقات آینده شکست می دهیم و در المپیک بهترین نتیجه را می گیریم.

رهبری در مورد حضور در مسابقات آتی نیز گفت: امیدوارم که لغو نشوند و بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم و برای المپیک به اوج آمادگی برسیم.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.