تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:03
24 بازدید
کد خبر : 150417

هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی‌کند

هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی‌کند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به واسطه تلاش ها و اقدامات انجام شده در مجموعه پلیس، امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش ندارد و بسیاری از آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار و توسط پلیس دستگیر می شوند. به گزارش ایسنا منطقه

 هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی‌کند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به واسطه تلاش ها و اقدامات انجام شده در مجموعه پلیس، امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش ندارد و بسیاری از آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار و توسط پلیس دستگیر می شوند.
به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سردار “منوچهر امان اللهی” در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، اظهار داشت: علی رغم شرایط خاص استان به واسطه مرزی بودن، هیچگاه امنیت کرمانشاه دچار چالش نشده و معدود افرادی که طی سال های اخیر دست به ایجاد ناامنی زدند در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عملشان رسیده اند.
وی افزود: وجود پدیده قاچاق در کرمانشاه به خاطر مرزی بودن امری اجتناب ناپذیر است، اما با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط پلیس و خصوصا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، امروز جزو استان های پیش رو در برخورد با این پدیده هستیم.
امان اللهی رشد کشفیات کالای قاچاق و افزایش دستگیری ها را جزو اقدامات شاخص پلیس کرمانشاه در سال های اخیر برشمرد و افزود: افزایش امنیت در جامعه نیز از دیگر اقدامات شایان توجهی بوده که توسط همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی خصوصا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقاء امنیت عمومی را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: چند سال پیش در جلسه ای عنوان شد که برخی از محلات شهر کرمانشاه بسیار ناامن شده و هیچ مامور پلیسی جرائت حضور در آنها را ندارد، اما با تلاش های صورت گرفته و جدیت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، این همینه پوشالی درهم شکسته شد و بسیاری از مجرمان دستگیر و زندانی شدند.
وی تاکید کرد: امروز هیچ مجرمی در استان کرمانشاه نیست که احساس آرامش داشته باشد، چرا که می داند پلیس استان در برخورد با جرائم بسیار قاطعانه عمل کرده و در برابر متجاوزان به حریم امنیت عمومی خواهد ایستاد.
 امان اللهی با بیان اینکه برخی ناامنی های کشف شده در کرمانشاه می توانست امنیت کل کشور را به خطر بیندازد، گفت: همکاران ما شبانه روز با مجاهدت و جانفشانی تلاش می کنند تا هر شهروندی در کشور از نعمت امنیت برخوردار باشد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های سرهنگ رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پیشین استان، وی را جزو وظیفه شناس ترین و موفق ترین افسران پلیس کرمانشاه معرفی کرد که طی ۵ سال حضورش در این مسند منشاء خیر و برکت زیادی برای امنیت استان بود.
وی  انتصاب سرهنگ حیدری رئیس جدید پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان را نیز به فال نیک گرفت و گفت: وی نیز جزو مدیران دلسوز و توانمند ناجاست که قطعا حضورش باعث افزایش امنیت در کرمانشاه می شود.
سرهنگ “حسن حیدری” پیش از این رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان خوزستان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.