تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 15:51
29 بازدید
کد خبر : 167465

هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهند ماند

هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهند ماند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: دیوان عدالت اداری در موضوع کارخانه فرش تابان مهر اردستان رای بر وقوع و بروز تخلف از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد. حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت فرش تابان مهر اردستان از سال ۱۳۹۱ دچار مشکلاتی شده و کارخانه توسط تأمین اجتماعی پلمب و سپس اتفاقاتی در

هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهند ماند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: دیوان عدالت اداری در موضوع کارخانه فرش تابان مهر اردستان رای بر وقوع و بروز تخلف از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد.

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت فرش تابان مهر اردستان از سال ۱۳۹۱ دچار مشکلاتی شده و کارخانه توسط تأمین اجتماعی پلمب و سپس اتفاقاتی در زمینه سرقت کارخانه رقم خورده بود که منجر به ورشکستگی کامل این مجموعه شد.

وی با بیان اینکه طی چند ماه گذشته با ورود مقامات دولتی و قضایی کشور پرونده این اتفاق به جریان افتاد، افزود: پیرو بازدید اعضای ستاد تسهیل کشور از محل کارخانه و جلسات بسیاری که در خصوص این اتفاق برگزار شد نهایتاً دیوان عدالت اداری کشور رأی بر وقوع و بروز تخلف از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد و شکایت مالک کارخانه را وارد دانست.

فرماندار اردستان گفت: امیدواریم به زودی با جبران خسارت‌های وارده از سوی سازمان تأمین اجتماعی شاهد فعال شدن مجدد این بنگاه اقتصادی در اردستان باشیم.

تأملی خاطرنشان کرد: به همه افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان اردستان دارند اعلام می‌کنیم که هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهند ماند و مجموعه مدیریتی شهرستان تمام و کمال از حقوق سرمایه‌گذاران دفاع خواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.