تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 21:17
26 بازدید
کد خبر : 98982

همه نهادها در ساماندهی کارتن خواب‌ها پای کار بیایند

همه نهادها در ساماندهی کارتن خواب‌ها پای کار بیایند

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد بر این موضوع که همه نهادها در ساماندهی کارتن خواب‌ها  باید پای کار بیایند، تاکید کرد.  شهردار مشهد ضمن بازدید از گرم‌خانه‌های سرای سبز زندگی و شهید میرزایی با کارتن خواب‌ها درباره امکانات مورد نیازشان گفت‌وگو کرد. سید عبدالله ارجائی در این بازدید اظهار کرد: دائمی نبودن شرایط گرم‌خانه‌ها نکته قابل توجهی است که

همه نهادها در ساماندهی کارتن خواب‌ها پای کار بیایند

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد بر این موضوع که همه نهادها در ساماندهی کارتن خواب‌ها  باید پای کار بیایند، تاکید کرد.

 شهردار مشهد ضمن بازدید از گرم‌خانه‌های سرای سبز زندگی و شهید میرزایی با کارتن خواب‌ها درباره امکانات مورد نیازشان گفت‌وگو کرد.

سید عبدالله ارجائی در این بازدید اظهار کرد: دائمی نبودن شرایط گرم‌خانه‌ها نکته قابل توجهی است که باید به آن پرداخت؛ زیرا  این کار صرفا مربوط به شب‌های سرد است و باید تمام ارکان دولت مخصوصا سازمان بهزیستی و سازمان مبارزه با مواد مخدر در مورد این قضیه پای کار بیایند.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد بیش از حدی که قانون بر عهده‌اش گذاشته در این زمینه آماده همکاری است، اما متولیان اصلی امر باید در محورکار قرار بگیرند تا شهرداری در خدمت آنان باشد. همچنین با تعامل سازنده دستگاه‌های اصلی و متولی، شهرداری نیز بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: از دستگاه های متولی خواستارم تا با میدان‌داری درست شرایط را برای حضور شهرداری در کنار خود فراهم کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.