تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 15:27
24 بازدید
کد خبر : 25041

همدان ناکارآمدترین استان در مدیریت آموزش و پرورش

همدان ناکارآمدترین استان در مدیریت آموزش و پرورش

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش همدان این استان را ناکارآمدترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش دانست.   حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در دیدار با مردم یکی از مناطق شهر همدان، با تأکید براینکه  اخطار به وزیر نیرو را به دلیل مشلات

همدان ناکارآمدترین استان در مدیریت آموزش و پرورش

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش همدان این استان را ناکارآمدترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش دانست.

  حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در دیدار با مردم یکی از مناطق شهر همدان، با تأکید براینکه  اخطار به وزیر نیرو را به دلیل مشلات آب استان در دستور کار گذاشته‌ام، گفت: نباید اجازه داد مسئولی ارزش‌های جامعه را زیر پا بگذارد. برای بنده بین مسئولین و دولت‌ها تفاوتی نیست و هرجا تخلفی ببینیم تذکر می دهم.

با بیان اینکه اگر جامعه‌ای قدر ارزش‌ها را نداند دچار انحراف شده و نعمت از آنها گرفته می‌شود، افزود: پس از رحلت رسول خدا(ص) جامعه قدردان نعمت ولایت نبود و باعث ایجاد انحرافات جامعه شد.

وی با تأکید براینکه گر از دولت رئیسی حمایت کرده‌ایم نظارت هم انجام خواهیم داد، تصریح کرد: بدنه دولت باید هر چه سریعتر ترمیم و تغییر کند تا مشکلات مردم رفع شود.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از استانداری همدان، خاطرنشان کرد: این موضوع را بنده کلید زده‌ام و به هیچ‌وجه هم کوتاه نخواهم آمدو با هیچ ارگان و دستگاهی تعارف نداریم هر دستگاهی کم کاری کند تذکر خود را خواهیم داد.

نماینده مردم فامنین در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید کار خود را دقیق انجام دهند اگر کوتاهی کنند پیگیر خواهیم شد، افزود: مجلس مصمم به پیگیری تخلفات است به‌طوریکه پرونده تخلف مسئولین متخلف را به دستگاه قضایی تحویل خواهیم داد.وی در مورد لیست مجمع نمایندگان در مورد استاندار به وزیر کشور بیان داشت: براساس درخواست وزیر کشور مجمع نمایندگان پیشنهادات خود را اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی دفتر حجت الاسلام فلاحی، وی در مورد استاندار همدان با بیان اینکه استاندار همدان باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا اوضاع استان سامان یابد، افزود: وزیر کشور می‌تواند از گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان هم انتخاب نکند ما اجازه دخالت نداریم.

وی نبود شغل و مهاجرت جوانان از استان را یکی از دلایل پیر شدن استان دانست و با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش همدان این استان را ناکارآمدترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش عنوان کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.