تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 1:17
17 بازدید
کد خبر : 121071

هرمزگان روز بدون فوتی کرونا را سپری کرد/شناسایی ۱۶ مبتلا به کرونای انگلیسی در کیش

هرمزگان روز بدون فوتی کرونا را سپری کرد/شناسایی ۱۶ مبتلا به کرونای انگلیسی در کیش

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان همان ۱۰۴۲ نفر باقی ماند. دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با ابتلای ۲۰ نفر دیگر به کرونای انگلیسی، شمار کل

هرمزگان روز بدون فوتی کرونا را سپری کرد/شناسایی ۱۶ مبتلا به کرونای انگلیسی در کیش

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان همان ۱۰۴۲ نفر باقی ماند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با ابتلای ۲۰ نفر دیگر به کرونای انگلیسی، شمار کل مبتلایان به این ویروس جهش یافته در هرمزگان به ۲۰۳ نفر رسید، افزود: ۱۶ نفر از مبتلایان روز گذشته در جزیره کیش شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان، ۷۷ بیمار در بندرعباس، ۲۷ بیمار در قشم ۱۹، بندرخمیر ۲۱، کیش ۱۶، پارسیان ۱۶، بندرلنگه ۱۹، حاجی آباد ۱۱، میناب ۹، رودان ۵ و در بستک دو نفر ثبت شده است.

نوروزیان با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر بر اثر کرونای انگلیسی در استان جان باخته اند، اظهار کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان همان هزار و ۴۲ نفر باقی ماند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه اکنون از ۹۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است، اضافه کرد:  از محموله واکسن کرونای وارد شده به کشور دو هزار و ۱۲۰ دوز به هرمزگان تعلق گرفت که تاکنون هزار و ۸۰۴ دوز آن به نیروهای شاغل در بهداشت و درمان استان تزریق شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.