تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 23:38
32 بازدید
کد خبر : 38197

نظارت سازمان بازرسی در تصمیم‌سازی‌ها و در انجام امور بسیار موثر است

نظارت سازمان بازرسی در تصمیم‌سازی‌ها و در انجام امور بسیار موثر است

 نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: این سازمان کمک می‌کند تا کسانی که نسبت به بیت‌المال خیانتکار هستند امنیت نداشته باشند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین “الله‌نور کریمی‌تبار” در جمع کارکنان  اداره کل بازرسی استان، اظهار کرد: جایگاهی که کارکنان سازمان بازرسی در آن قرار گرفته اند یک جایگاه استثنایی و مسئولیتی ارزشمند برای پیشگیری و مبارزه با فساد و حفظ بیت

نظارت سازمان بازرسی در تصمیم‌سازی‌ها و در انجام امور بسیار موثر است

 نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: این سازمان کمک می‌کند تا کسانی که نسبت به بیت‌المال خیانتکار هستند امنیت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین “الله‌نور کریمی‌تبار” در جمع کارکنان  اداره کل بازرسی استان، اظهار کرد: جایگاهی که کارکنان سازمان بازرسی در آن قرار گرفته اند یک جایگاه استثنایی و مسئولیتی ارزشمند برای پیشگیری و مبارزه با فساد و حفظ بیت المال و حفظ افرادی که در نظام مسئولیت دارند، است.

وی با بیان اینکه هر چه کالایی ارزشمند تر باشد سیستم نگهداری از آن کالا پرهزینه تر و  با دقت بیشتری خواهد بود، گفت: برای اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام سالمی باشد و هر اداره و نهادی نسبت به ماموریتی که دارد، کار خودش را به خوبی انجام دهد و در خدمت ارباب رجوع باشد، سازمان بازرسی نقش مهمی دارد و  محافظی برای سیستم است.

کریمی‌تبار ادامه داد: بهترین راه برای مقابله با فساد انجام کار بر اساس قانون و مقرارت است و علاوه بر این توکل به  خدا در کار و فعالیت بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد، از خدا در امور و کارهای نظارتی و اعمال قانون کمک بگیریم، اقدام مناسب در نظارتها بسیار ارزشمند است و در جاهایی که باید تصمیم سازی شود سازمان بازرسی باید ورود پیدا کند و در حین انجام کار، نظارت ها وجود داشته باشد که بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توانمندی بازرسی با رویکرد جدید بسیار ارزشمند است چون این سازمان کمک می‌کند تا   امنیت برای کسانی که خیانتکار نسبت به بیت المال هستند وجود نداشته باشد،  انسان ها لحظه به لحظه تحت نظر خداوند متعال است، ائمه اطهار(ع) شاهد بر اعمال ما هستند، نظارت ها و کنترل ها بازدارنده است و تضمین کننده سالم بودن و پاک بودن کار کارگزاران است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اهمیت کار بازرسی بسیار ارزشمند و خطیر است، پاداشی که خداوند متعال به کار بازرسان می دهد بسیار بالاتر است و عرصه جهادی  برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همانند اجر مجاهدان فی سبیل الله است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.