تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 23:11
11 بازدید
کد خبر : 135648

نظارت بر بازار توأم با کنترل قیمت‌ها باشد

نظارت بر بازار توأم با کنترل قیمت‌ها باشد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظارت‌ها بر بازار کافی نیست؛ چرا که هیچ کنترلی بر قیمت کالاها وجود ندارد. آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۲۲ اسفندماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به مبعوث شدن پیامبر (ص) در مکانی که با جاهلیت دست و پنجه نرم می‌کرد و

نظارت بر بازار توأم با کنترل قیمت‌ها باشد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظارت‌ها بر بازار کافی نیست؛ چرا که هیچ کنترلی بر قیمت کالاها وجود ندارد.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۲۲ اسفندماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به مبعوث شدن پیامبر (ص) در مکانی که با جاهلیت دست و پنجه نرم می‌کرد و لقب امین که در این دوران به ایشان داده شد، تصریح کرد: از اصلی‌ترین محورهای کار پیامبر (ص) نشان دادن آیات و جلوه‌های الهی و نیز تربیت، تزکیه و انسان‌سازی است.

وی با تاکید بر اینکه از جمله دستورات قرآن به پیامبر (ص)، استقامت است، اظهار کرد: این استقامت نیازمند عمل کردن، محکم ایستادن  و از همه مهم‌تر عزم و اراده است.

خطیب نمازجمعه زنجان با تبریک عید مبعث و با بیان اینکه خداوند در میان نعمت‌های بی‌پایانی که برای بشریت آفریده، از دو نعمت با عنوان منت یاد کرده است، افزود: یکی از این نعمت‌ها مبعوث کردن پیامبری است.

وی با یادآوری اینکه استقامت یکی از دستورات خداوند متعال به پیامبر (ص) است، عنوان کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، استقامت هزینه دارد اما هزینه سازش و تسلیم در برابر دشمن، بیشتر از استقامت است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه با گفتمان استقامت، امروز ایران قدرتمند، کابوس آمریکا و اروپا است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خودشان نیز بر بلند شدن یک صدا از کشور و اتحاد تاکید کرده‌اند که در این راستا طرح متقن، حساب‌ شده و بموقع در رابطه با اقدام راهبردی در مجلس شورای اسلامی  تصویب و توسط دولت اجرا شد که نتیجه این همراهی، وحدت ملی شد؛ چرا که دشمن با این اقدام، عقب‌نشینی کرد.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی ماه پر فضیلت رجب، متذکر شد: امام صادق (ع) تاکید کرده‌اند که هر کس سه روز آخر ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند سختی جان کندن، وحشت از قبر، حساب روز قیامت و عبور از پل صراط را به وی آسان می‌کند.

وی با اشاره روز ۲۲ اسفندماه  که در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز تکریم و تجلیل از شهدا نام‌گذاری شد، عنوان کرد: در این ماه در دوران دفاع‌مقدس فقط از استان زنجان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نگرانی از وضعیت بازار و معیشت مردم و تذکرات متعدد در جلسات مختلف، یادآور شد: مسئولان بر بازار نظارت می‌کنند اما نظارت، کافی نیست؛ چرا که در کنار نظارت باید قیمت‌ها نیز کنترل شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.