تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 20:33
22 بازدید
کد خبر : 110741

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در “سیزده بدر” کرمانشاه

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در “سیزده بدر” کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع کامیون در تمامی محورهای استان در روز “سیزده بدر” خبر داد. سرهنگ محمد حیدری با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کامیون در محورهای استان در روز سیزده بدر گفت: این ممنوعیت شامل کامیون های حامل مواد فاسدشدنی و سوختی نمی‌شود. وی ادامه داد: رانندگانی که نسبت

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در  "سیزده بدر" کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع کامیون در تمامی محورهای استان در روز “سیزده بدر” خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کامیون در محورهای استان در روز سیزده بدر گفت: این ممنوعیت شامل کامیون های حامل مواد فاسدشدنی و سوختی نمی‌شود.

وی ادامه داد: رانندگانی که نسبت به ابن موضوع بی توجه باشند، علاوه بر اعمال جریمه پنج میلیون ریالی، خودروی آن ها نیز به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

حیدری تصریح کرد: از دیگر محدودیت های روز طبیعت، ممنوعیت توقف در حاشیه راه هاست و پلیس در صورت مشاهده حتما نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: این محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جدیت پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از عموم مردم خواست تا در خانه بمانند و از حضور در جاده ها خودداری کنند.

حیدری گفت: تا روز گذشته و در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف ۱۶ دستگاه خودرو و اعمال قانون برای ۱۷۲ خودروی دیگر اقدام کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.