تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 14:38
51 بازدید
کد خبر : 4130

معرفی زبان برنامه‌نویسی جولیا

معرفی زبان برنامه‌نویسی جولیا

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و فناوری مازندران و شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی همدان جلسه‌ای با عنوان «معرفی زبان برنامه‌نویسی جولیا (julia) و کاربرد آن در آینده تکنولوژی» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دلایل نیاز به زبان جدید، معرفی زبان جولیا، جایگاه جولیا در صنعت و نقش آن در

معرفی زبان برنامه‌نویسی جولیا

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و فناوری مازندران و شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی همدان جلسه‌ای با عنوان «معرفی زبان برنامه‌نویسی جولیا (julia) و کاربرد آن در آینده تکنولوژی» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دلایل نیاز به زبان جدید، معرفی زبان جولیا، جایگاه جولیا در صنعت و نقش آن در آینده تکنولوژی، کسب درآمد از جولیا و تاثیر جولیا بر اپلای، سرفصل‌های این جلسه آموزشی است.
این جلسه با تدریس یوسف درفشی – متخصص داده و توسعه دهنده هوش مصنوعی – پنجشنبه ۲۱ مرداد از ساعت ۹ تا ۲۱ برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://b۲n.ir/r۷۶۵۸۱ برای شرکت در این جلسه ثبت‌ نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @HUTIEEE پیام دهند.
جولیا یک زبان برنامه‌نویسی پویا با سطح بالا و با کارایی بالا برای محاسبات عددی است. این زبان یک کامپایلر پیشرفته، اجرای همزمان موازی، دقت عددی و یک کتابخانه تابع گسترده ریاضی را فراهم می‌کند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.