تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 21:44
19 بازدید
کد خبر : 68781

مطالبه ۲ هزار میلیارد ریالی بانک کشاورزی خراسان شمالی از تولیدکنندگان

مطالبه ۲ هزار میلیارد ریالی بانک کشاورزی خراسان شمالی از تولیدکنندگان

ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی از مطالبه دو هزار میلیارد ریالی این بانک از تولیدکنندگان بخش کشاورزی خبر داد. حسین نفتی در گفت و گو با ایسنا، گفت: از آنجایکه بانک کشاورزی یک بانک تخصصی می باشد و رسالت حمایتی از بخش کشاورزی سرلوحه برنامه های آن قرار دارد، مطالبات زیادی در طی

مطالبه ۲ هزار میلیارد ریالی بانک کشاورزی خراسان شمالی از تولیدکنندگان

ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی از مطالبه دو هزار میلیارد ریالی این بانک از تولیدکنندگان بخش کشاورزی خبر داد.

حسین نفتی در گفت و گو با ایسنا، گفت: از آنجایکه بانک کشاورزی یک بانک تخصصی می باشد و رسالت حمایتی از بخش کشاورزی سرلوحه برنامه های آن قرار دارد، مطالبات زیادی در طی سالیان متمادی ایجاد شده که ریسک اعتباری آن را افزایش داده و برای جبران این نقیصه،  تامین مالی برای خدمت رسانی مطلوب در بخش کشاورزی استان از طریق بدهی از بازار بین بانکی مدیریتهای بانک کشاورزی در سایر استانها بمنظور برقراری توازن بین منابع و مصارف تامین گردیده است که با ماهیت بنگاه‌های اقتصادی همانند بانک همخوانی ندارد.
وی ادامه داد: این مطالبات متعلق به سال های خیلی گذشته تاکنون است.
وی افزود: عدم پرداخت این مطالبات موجب می شود تا برند بانک و ریسک اعتباری کاهش یابد و بانک مرکزی سطح کمتری را برای پرداخت تسهیلات در نظر گیرد.
نفتی ادامه داد: پرداخت مطالبات تاثیر خیلی زیادی در افزایش ریسک بانک داشته و سبب می شود تا مقدار تسهیلات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
وی تاکیدکرد: بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد گلخانه و مکانیزاسیون ندارد و در صورت تکمیل پرونده و تامین تضامین، تسهیلات به راحتی پرداخت می شود.
به گفته این مقام مسئول در حال حاضر متقاضی برای دریافت تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون در این بانک وجود ندارد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.