تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 17:37
16 بازدید
کد خبر : 148245

مشکل کمبود مرغ در ماکو مرتفع شود

مشکل کمبود مرغ در ماکو مرتفع شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: کمبود مرغ در ماکو نباید ادامه داشته باشد. علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا در پی کمبود  مرغ در بازار با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور در طول ۲ سال گذشته متاثر از تحریم های ظالمانه نظام سلطه گفت: مردم ایران تحت تاثیر تحریم ها با چالش های

مشکل کمبود مرغ در ماکو مرتفع شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: کمبود مرغ در ماکو نباید ادامه داشته باشد.

علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا در پی کمبود  مرغ در بازار با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور در طول ۲ سال گذشته متاثر از تحریم های ظالمانه نظام سلطه گفت: مردم ایران تحت تاثیر تحریم ها با چالش های حاد اقتصادی خصوصا تورم غیرقابل قبول روبرو بوده اند که مشکل معیشتی و تامین کالاهای اساسی نیز به آن اضافه شده است.

وی در ادامه با اشاره به غیر قابل قبول بودن نرخ خدمات و کالاها در شهرستان بر ضرورت نظارت بر قیمت ها خصوصا در حوزه خدمات تاکید کرد و از اداره صمت و اتاق اصناف خواست برنامه ریزی سریع در امر ساماندهی و نظارت بر قیمت ها را انجام دهند.

فرماندار ماکو با اشاره به دلایل کمبود عرضه مرغ در چند روز گذشته و گلایه های بر حق مردم گفت: روند کمبود مرغ نباید ادامه داشته باشد و در این راستا دولت و مسئولین دخیل در امر همت جدی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری های انجام شده اظهار امیدواری کرد مشکل بوجود آمده سریعا حل شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.