تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 23:20
25 بازدید
کد خبر : 77687

مشکل تملک اراضی ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد حل شد

مشکل تملک اراضی ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد حل شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل تملک اراضی ایستگاه راه‌آهن مبارکه، سفید دشت به شهرکرد در منطقه رحمتیه شهرکرد حل شده است و به زودی کلنگ احداث ایستگاه راه‌آهن به زمین زده خواهد شد. اقبال عباسی ۹ تیرماه در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل تملک اراضی برای احداث

مشکل تملک اراضی ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد حل شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل تملک اراضی ایستگاه راه‌آهن مبارکه، سفید دشت به شهرکرد در منطقه رحمتیه شهرکرد حل شده است و به زودی کلنگ احداث ایستگاه راه‌آهن به زمین زده خواهد شد.

اقبال عباسی ۹ تیرماه در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل تملک اراضی برای احداث ایستگاه راه‌آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد در منطقه رحمتیه شهرکرد، اظهار کرد: طبق پیگری‌های انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و طی تفاهم‌نامه منعقد شده با نیروهای مسلح مقرر شد حدود ۳۵ هکتار از ۱۱۸ هکتار اراضی واگذار شده به سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در گذشته به‌سرعت آزادسازی و در اختیار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای احداث ایستگاه راه‌آهن قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پس از آزادسازی کامل و تملک این اراضی در هفته آینده، کلنگ احداث ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد بر زمین زده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های دارای اولویت در چهارمحال و بختیاری باید به‌سرعت توسط مدیران مرتبط پیگیری شود، عنوان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باید ظرف مدت یک‌هفته پاسخ استعلام مربوط به طرح شرکت گاز در خصوص ایمنی لوله‌های انتقال گاز در محور سفیدددشت به فرادنبه را اعلام و مجوزات موردنیاز را نیز صادر کند، در غیراینصورت این استعلامات مثبت تلقی و روند کار ادامه پیدا خواهد کرد.

عباسی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی باید بیش‌تر از گذشته روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در استان را پیگیری کنند و مدیران در اواخر دولت نباید دچار سستی و بی‌توجهی به امورات شوند، مدیران موظف هستند تا آخرین روز مسئولیت به وظایف محوله عمل کنند، همه نسبت به حق و حقوق مردم مسئول هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سستی و کاهلی از سوی هیچ مدیری پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: اگر مدیری نسبت به وظایف محوله در خصوص پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی دچار کاهلی شده و به وظایف محوله عمل نمی‌کند، این موضوع ترک فعل تلقی می‌شود و با باید آن مدیر برخورد شود.

وی یادآور شد: طرح احداث خط ۶۳ کیلو وات به‌منظور برق‌رسانی به مجتمع فولاد باید تا پایان تیرماه به سرانجام برسد، عمل نکردن شرکت توزیع نیروی برق به تعهدات خود در خصوص این پروژه نوعی تخلف محسوب می‌شود، اعتبارات این پروژه باید به سرعت جذب و هزینه شود.

عباسی در پایان تاکید کرد: طرح‌های حوزه جهادکشاورزی در بحث جهش تولید و اقتصاد مقاومتی دارای اهمیت بالایی است، ۱۹ پروژه در این حوزه تعریف شده است، طی هفته‌های آینده بازدیدی از این پروژه‌ها به‌عمل خواهد آمد تا روند اجرایی و مشکلات آن‌ها از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.