تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 7:47
15 بازدید
کد خبر : 149888

مسابقه قاصدک های حق

مسابقه قاصدک های حق

کانون ۳۱۳ دانشگاه صنعتی امیر کبیر به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و اله وسلم)، مسابقه قاصدک های حق برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا؛ اجرای مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان با توئیت‌های خود خطاب به مخاطبین غیر مسلمان خارجی به زبان انگلیسی یا عربی دین پیامبرخاتم را معرفی

 مسابقه قاصدک های حق

کانون ۳۱۳ دانشگاه صنعتی امیر کبیر به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و اله وسلم)، مسابقه قاصدک های حق برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا؛ اجرای مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان با توئیت‌های خود خطاب به مخاطبین غیر مسلمان خارجی به زبان انگلیسی یا عربی دین پیامبرخاتم را معرفی کنند.

شرایط شرکت در مسابقه قاصدک های حق به این صورت است که : توئیت حتما به زبان‌ های انگلیسی یا عربی باشد – تنها یک توئیت با رعایت تعداد کاراکتر مجاز در توئیتر (حداکثر۲۸۰ کاراکتر) ارسال شود – محتوای توئیت حتما در خصوص معرفی دین پیامبر خاتم باشد –  استفاده از سخنان دیگران مجاز نیست.

علاقه‌مندان می توانند با رعایت شرایط مسابقه، متن خود را  تا روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه، برای ادمین کانال کانون ۳۱۳ (programs۳۱۳@) جهت شرکت در مسابقه ارسال کنند و نیاز نیست در توئیتر منتشر کنند.

همچنین همه‌ی توئیت‌های ارسالی شرکت کنندگان در روز عید مبعث به همراه اسامی برندگان در رسانه های کانون منتشر خواهند شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.