تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:06
16 بازدید
کد خبر : 150435

محدودیت رعایت سهم بخش اقتصادی در تسهیلات اشتغال روستایی برداشته شود

محدودیت رعایت سهم بخش اقتصادی در تسهیلات اشتغال روستایی برداشته شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: محدودیت رعایت سهم بخش  اقتصادی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان برداشته شود. علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با بیان اینکه وزارت تعاون، برای احیای شرکت‌های تعاونی خسارت‌دیده از سیل کمک‌های تسهیلاتی ارزان قیمت اختصاص دهد، اظهار کرد: همچنین فنی و حرفه‌ای آموزش‌های

محدودیت رعایت سهم بخش اقتصادی در تسهیلات اشتغال روستایی برداشته شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: محدودیت رعایت سهم بخش  اقتصادی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان برداشته شود.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با بیان اینکه وزارت تعاون، برای احیای شرکت‌های تعاونی خسارت‌دیده از سیل کمک‌های تسهیلاتی ارزان قیمت اختصاص دهد، اظهار کرد: همچنین فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی را در روستاهای سیل‌زده استان به‌صورت ویژه دنبال کند تا مشاغل جدید در این مناطق راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد بانک‌ها بخشودگی سود، جرائم و استمهال تسهیلات پرداخت شده را در مناطق سیل‌زده لحاظ کنند.

آشتاب عنوان کرد: انتظار داریم محدودیت رعایت سهم  بخش  اقتصادی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان برداشته شود..

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر پرداخت تسهیلات تکمیلی به طرح‌های روستاییان و عشایر مناطق سیل‌زده تاکید کرد و با بیان اینکه ممنوعیت پرداخت تسهیلات در بخش دام که مربوط به طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری برداشته شود، افزود: وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و تعاون ساخت وتکمیل پروژه‌های آغاز شده در مناطق سیل‌زده و سایر مناطق استان را به شرکت‌های هلدینگ زیرمجموعه‌ خود تاکیدکنند و با این کار کمک شایانی به ایجاد اشتغال جدید خواهند کرد.

آشتاب گفت: همچنین وزارت نیرو با اعمال معافیت پرداخت هزینه انرژی، وزارت اقتصاد بااعمال معافیت مالیاتی و بیمه مرکزی با پرداخت بیمه حوادث غیرمترقبه نسبت به احیاء و پایداری اشتغال در مناطق سیل‌زده کمک کنند.

وی یادآور شد: حدود۱۸ هزارشغل در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، خانگی، خوداشتغالی و صنایع دستی و همچنین ١٢٧ تعاونی در لرستان تحت تاثیر سیل اخیر قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.