تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 20:59
16 بازدید
کد خبر : 113335

مجوز ۱۵ بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی در ارائه خدمت به گردشگران سلامت

مجوز ۱۵ بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی در ارائه خدمت به گردشگران سلامت

عکس تزئینی است ایسنا/خراسان رضوی مدیر گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: بیمارستان‌های قائم، امام رضا(ع)، اکبر و طالقانی از جمله بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه و ۱۱ بیمارستان خصوصی دارای مجوز جذب گردشگر سلامت هستند. داوود خوش‌شکن در خصوص ارائه خدمات گردشگری سلامت در مشهد اظهار کرد: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی

مجوز ۱۵ بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی در ارائه خدمت به گردشگران سلامت
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: بیمارستان‌های قائم، امام رضا(ع)، اکبر و طالقانی از جمله بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه و ۱۱ بیمارستان خصوصی دارای مجوز جذب گردشگر سلامت هستند.

داوود خوش‌شکن در خصوص ارائه خدمات گردشگری سلامت در مشهد اظهار کرد: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و پتانسیل بالای بهداشتی و درمانی این شهر یکی از مقاصد گردشگران سلامت از کشورهای مجاور است.

وی خاطرنشان کرد : تاکنون بیمارستان‌های طالقانی، اکبر، امام رضا(ع)، قائم (عج) و ۱۱ بیمارستان خصوصی شامل مهر، امام زمان(عج)، رضوی، سینا، پاستورنو، بنت‌الهدی، قلب و عروق جوادالائمه(ع)، آریا، بینا، مادر و موسی بن جعفر(ع) در مشهد موفق به کسب مجوز IPD و ارائه خدمات به بیماران گردشگر سلامت هستند.

مدیر گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گردشگری تندرستی، گردشگری پزشکی و طبیعت درمانی انواع گردشگری سلامت است، ادامه داد: گردشگر تندرستی لزوما دچار بیماری خاصی نیست، اما از برخی امکانات برای پیشگیری از بیماری مراجعه کرده است.

خوش‌شکن افزود: گردشگری پزشکی فرد به منظور درمان یک بیماری یا انجام یک عمل جراحی مراجعه کرده است و در طبیعت درمانی نیز گردشگر برای برخورداری از امکانات درمانی یا بهبود برخی بیماری‌ها با استفاده از منابع طبیعی مراجعه کرده است و قصد درمان عارضه جسمی خاص مانند پسوریازیس، ارتریت، روماتیسم و … با استفاده از چشمه‌های آب گرم دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب گردشگر سلامت به خصوص در شرایط غیر پیک کرونا انجام شده است تا از این صنعت در راستای ارتقاء حوزه بهداشت و درمان در عرصه بین‌المللی بهره گرفته شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.