تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 20:28
17 بازدید
کد خبر : 110683

لزوم تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری در ملایر

لزوم تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری در ملایر

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با احمدی نوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، خواستار تکمیل پروژه‌های این حوزه در ملایر شد. به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: در سال های اخیر شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان نهاد متولی تبیین، توسعه و اجرای

لزوم تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری در ملایر

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با احمدی نوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، خواستار تکمیل پروژه‌های این حوزه در ملایر شد.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: در سال های اخیر شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان نهاد متولی تبیین، توسعه و اجرای این سیاست‌ها برای توسعه بافت های فرسوده و ناکارآمد و با رویکرد جدید برای بهسازی و نوسازی این بافت‌ها گام‌های موثری برداشته است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه شهر ملایر به لحاظ بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیرمجاز در استان همدان دارای رتبه است، خواستار رسیدگی به پروژه‌های بازآفرینی شهری در ملایر هستیم.

نماینده مردم ملایر تکمیل درمانگاه و مرکز فرهنگی محله سرجو، تکمیل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی محله شمس‌آباد، پشت ناسیونال و بلوار محمد ملایری، تکمیل پایگاه فرهنگی بسیج در محله و پارک شمس‌آباد، ایجاد سرای محله شمس‌آباد و سرجو، کمک به شهرداری ملایر به منظور تملک خانه تاریخی منصوری و تحویل سهمیه‌های قیر به میزان ۱۵۰۰ تن که تاکنون محقق نشده است را از معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

گفتنی است؛ در این نشست دستورات لازم توسط معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص موارد مطروحه صادر شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.