تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 16:20
243 بازدید
کد خبر : 208384

قیمت Nothing Phone (2a) در کنار گزینه‌های RAM/Storage لو نمی‌رود

قیمت Nothing Phone (2a) در کنار گزینه‌های RAM/Storage لو نمی‌رود

به گزارش سمندر نیوز و به نقل از گسمارنا بر اساس سیل افشاگری های اخیر، هیچ چیز روی تلفن هوشمند بعدی آن که Nothing Phone (2a) نامیده می شود، کار نمی کند. شایعه شده است که این گوشی در جریان MWC در بارسلون در اواخر فوریه رونمایی خواهد شد و ما قبلاً لیستی از مهمترین مشخصات

به گزارش سمندر نیوز و به نقل از گسمارنا بر اساس سیل افشاگری های اخیر، هیچ چیز روی تلفن هوشمند بعدی آن که Nothing Phone (2a) نامیده می شود، کار نمی کند. شایعه شده است که این گوشی در جریان MWC در بارسلون در اواخر فوریه رونمایی خواهد شد و ما قبلاً لیستی از مهمترین مشخصات آن را دیده ایم.

امروز یک شایعه جدید قیمت گذاری را پوشش می دهد، که تاکنون در گفتگو در مورد Nothing Phone (2a) وجود نداشته است. طبق گفته Roland Quandt معمولاً قابل اعتماد، این میان رده در اتحادیه اروپا زیر ۴۰۰ یورو شروع می شود و در رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود.

— رولاند کوانت (@rquandt) 28 دسامبر ۲۰۲۳
این مدل پایه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین یکی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود خواهد داشت، اما قیمت آن هنوز به پایان نرسیده است. با قضاوت بر اساس این واقعیت که Nothing Phone (2) با قیمت ۵۹۹ دلار در ایالات متحده و ۶۴۹ یورو در اتحادیه اروپا عرضه شد، Nothing Phone (2a) در بهترین حالت ممکن است حدود ۳۴۹ دلار در ایالات متحده باشد. یا به احتمال زیاد ۳۹۹ دلار.

این امر آن را با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتز ۱۰۸۴×۲۴۱۲ AMOLED، Dimensity 7200 SoC، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، به یک پیشنهاد بسیار جالب تبدیل می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.