تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 16:11
32 بازدید
کد خبر : 25257

قفل اعتبارات بر کلید استخر سلطانیه

قفل اعتبارات بر کلید استخر سلطانیه

 رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه گفت: کمبود اعتبار مهم‌ترین مانع پیش روی افتتاح استخر در این شهرستان است. جواد مرادی  با اشاره به اینکه استخر سلطانیه برای افتتاح، نیازمند توجه ویژه مسئولان است، اظهار کرد:  استخر سرپوشیده سلطانیه در سال ۹۱ کلنگ‌زنی شد و با گذشت ۹ سال از زمان زدن اولین کلنگ، هنوز

قفل اعتبارات بر کلید استخر سلطانیه

 رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه گفت: کمبود اعتبار مهم‌ترین مانع پیش روی افتتاح استخر در این شهرستان است.

جواد مرادی  با اشاره به اینکه استخر سلطانیه برای افتتاح، نیازمند توجه ویژه مسئولان است، اظهار کرد:  استخر سرپوشیده سلطانیه در سال ۹۱ کلنگ‌زنی شد و با گذشت ۹ سال از زمان زدن اولین کلنگ، هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه، تصریح کرد: استخر سلطانیه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است و در آخرین جلسه کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان نیز بودجه ۱۰ میلیارد ریالی برای آن تخصیص داده شده است که برای تکمیل پروژه استخر کوثر سلطانیه کافی نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه بودجه مورد نیاز برای تکمیل  این پروژه ۵۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: امیدواریم با توجه ویژه کمیته برنامه و بودجه استان و حمایت‌های مسئولان مرتبط و مسئولان رده بالای استان، بودجه فوق تخصیص یافته و آرزوی دیرینه ورزش‌دوستان و جوانان سلطانیه رنگ واقعیت به خود گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه خاطرنشان کرد: سلطانیه از پتانسیل بالایی در زمینه ورزش برخوردار است و امیدواریم ورزشکاران این شهرستان که همواره در مسابقات مختلف جهانی، کشوری و استانی درخشیده‌اند، بتوانند با حمایت به جایگاه واقعی خود دست یابند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.